Zero Caliber 2 - voják zezadu

Zero Caliber 2 po vydání sbírá skvělé ohlasy. Podle fanoušků jde o jednu z nejlepších stříleček pro virtuální realitu

4. 8. 2024
Zdroj náhledu: igdb.com

Když jsme v minulosti psali o Zero Caliber 2, vojenské střílečce pro virtuální realitu, pojili jsme s ní velká očekávání, neboť máme dobré zkušenosti s prvním dílem. Je však pravdou, že ukázky, které tvůrci hry z maďarského studia XREAL Games pouštěli do světa, bůhvíjak lákavě nevypadaly. Čtenáři v reakcích na sociálních sítích nám to také občas vmetávali do tváře. Nyní se každopádně potvrdilo, že náš optimismus byl oprávněný: Hra konečně vyšla a první reakce jsou skvělé.

V dosud posledním článku věnovaném Zero Caliber 2 jsme spekulovali, že bychom se hry mohli dočkat již 11. července. Vývojáři brzy poté oficiálně potvrdili, že skutečně šlo o původně plánované datum vydání, ale nakonec jej museli odsunout až na 1. srpna, neboť bylo nutné dořešit pár netriviálních bugů.

V tuto chvíli je Zero Caliber 2 dostupný pro stand-alone headsety řady Meta Quest. Spokojení hráči si pochvalují, že na této platformě patří mezi vůbec nejpěkněji vypadající hry. V uživatelských ohlasech na Meta Horizon Storu se také často opakuje nadšení ze singleplayerové kampaně, která záměrně odkazuje ke klasickým dílům série Call of Duty a inspiruje se jejími spektakulárními, naskriptovanými sekvencemi.

Kromě kampaně, kterou lze hrát také v kooperaci až ve čtyřech hráčích, je zároveň dostupný kompetitivní multiplayer. Zero Caliber 2 rovněž disponuje nativní podporou uživatelských modů a vlastními modovacími nástroji.

Vývojáři slibují, že hru budou nadále výrazně rozšiřovat a vylepšovat, jak tomu ostatně bylo u prvního dílu. Pokud se pozitivní uživatelské recenze promítnou i do prodejů, měla by později vyjít rovněž verze určená pro počítače.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.