Sonic Origins – běžííííím!

Vývojáři Sonic Origins nejsou spokojeni se stavem hry

27. 6. 2022
 

Asi nejznámější ježek pod sluncem před pár dny slavil krásné jednatřicáté narozeniny. Sega při této příležitosti vydala ucelený balíček Sonic Origins, který obsahuje hned čtyři remasterované hry – Sonic the Hedgehog, Sonic the Hedgehog 2, Sonic CD a Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles. Kolekce kromě nových animací, které mají všechny tituly spojovat dohromady skrze příběhový režim, obsahuje také některé nové funkce a módy. Za vývojem stojí studio Headcannon, pro které práce na hře s tematikou Sonica není žádnou novinkou. Z jejich rukou koneckonců pochází kritiky oceňovaný kousek Sonic Mania. Krátce po představení Sonic Origins studio Headcannon oznámilo své zapojení do tohoto projektu, což u fanoušků vyvolalo pouze vřelé ohlasy. Bohužel titul za čtyři dny od svého uvedení na trh sbírá jednu smíšenou reakci za druhou.

Jeden ze členů studia se však na příval negativní kritiky rozhodl reagovat. Simon Thomley se na Twitteru rozepsal o tom, jak to celé vlastně bylo a kdo může za ony fatální problémy. Studio Headcannon se Segou údajně spolupracovalo hlavně na titulu Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles. Uvádí, že je šibeniční termín donutil udělat některé menší chyby, ale to, co vývojáři ze Segy provedli s konečnou podobou nejen této jedné konkrétní hry, ale i celé kolekce, je frustrující. Simon Thomley dále uvádí, že před vydáním požádali o odložení, aby stihli implementovat zásadní opravy. Jejich požadavek avšak byl ihned zamítnut, stejně tak jako jejich snaha chyby opravit ještě krátce před vydáním Sonic Origins.

„Byli jsme outsideři, kteří vytvářeli samostatný projekt, který byl poté zapleten do něčeho úplně jiného. Dokážu převzít zodpovědnost za své chyby i svého týmu, protože nějaké skutečně byly. Některé chyby, které jsme si našli, nám nebylo dovoleno opravit.“

Studio Headcannon projevilo snahu na chybách pracovat a v následujících aktualizacích zlepšit nynější stav hry. Otázkou je, zdali jim to vůbec bude dovoleno.

Nikola Mrázová Erlebachová

Indie a RPG hry jsou její slabostí a rozhodně se tím netají. Jako prcek nakoukla do pootevřených dveří herního světa díky Mariovi na starých žlutých kazetách. Dovnitř ji úplně vtáhla až její druhá polovička a od té doby si svět bez her neumí představit. Umělecká duše, která nevyhledává jen nejnovější kousky, ale občas sáhne také pro starší tituly, nejlépe s pořádným metalovým soundtrackem.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.