Mortal Kombat 1 – to nevyšlo

Vývojáři Mortal Kombat 1 žádají fanoušky o zpětnou vazbu k režimu Invasion

11. 12. 2023
 

NetherRealm Studios, vývojáři bojové hry Mortal Kombat 1, se obrací na fanoušky s prosbou o zpětnou vazbu ohledně nového herního módu Invasions. Tento režim se prozatím nesetkal s očekávaným ohlasem a mnozí hráči ho dokonce označují za nudný a horší než předchozí mód s názvem Krypta z MK 11, který je často považován za vrchol série. 

S cílem získat důležitou zpětnou vazbu od příznivců se NetherRealm Studios rozhodli vytvořit dotazník, ve kterém se ptají, zda fanoušci hrají mód Invasions, a pokud ne, proč se od něj odvrátili. Dotazník umožňuje uvést různé důvody, proč se jim tento mód nelíbil, a také poskytnout písemnou zpětnou vazbu ohledně druhé sezóny režimu, která nese název Blood Moon. NetherRealm Studios si slibují, že jim tato zpětná vazba pomůže přizpůsobit a vylepšit mód Invasions tak, aby lépe odpovídal očekáváním a přání hráčské komunity.

Uživatel s přezdívkou turtleForest_ na platformě Reddit vyjádřil společně s fanoušky svůj nespokojený názor. Podle něj je přítomnost příliš mnoha nevýznamných bojů příčinou toho, že MK1 působí stroze. Navrhuje, aby byly do hry přidány prostory, ve kterých by se hráči mohli setkat s postavami nebo NPC, prozkoumat svět a jeho historii a umožnit postavám vzájemnou interakci. Jeho názor sdílí mnoho dalších přispěvatelů, kteří také vyjadřují přání po větší rozmanitosti ve hře Mortal Kombat 1. Uživatel patrick9772 navrhuje, aby MK1 měla kratší boje a aby před souboji byly vtipné úvodní dialogy. Zároveň vyjadřuje zájem o koncept RPG, mapy a klíče, nicméně zdůrazňuje, že je potřeba, aby tyto prvky byly více rozvinuté.

Další příznivec se zamýšlí nad rozhodnutím studia zrušit oblíbený herní režim Věží času (Towers of Time) z předchozího dílu MK 11 (včetně Krypty) a nahradit ho módem Invasions. Má pocit, že Invasions by měly být zrušeny a že by se mělo stavět na úspěchu konceptu Věží času. Jeho nepochopení spočívá v tom, jak bylo možné zrušit Věže času a Kryptu ve prospěch opakujícího se a nudného systému Invasions. V našem nedávném hodnocení jsem se zabýval otázkou, proč je herní režim Krypta v MK11 považován za vynikající. Tento režim nabízí volnost a prostor k prozkoumání, což ho odlišuje od ostatních režimů hry. Jednou z jeho klíčových vlastností je pohled ze třetí osoby, který umožňuje plně se ponořit do temné, až depresivní atmosféry.

Tento jedinečný úhel pohledu přidává zvláštní vrstvu napětí, když se procházíte temnými chodbami a hledáte různé předměty nezbytné pro postup. Důraz, který Krypta klade na sbírání a odemykání jednotlivých položek, dodává pocit zadostiučinění a uspokojení, což z ní činí výrazný prvek v sérii Mortal Kombat. Na základě tohoto hodnocení je zřejmé, proč mnoho hráčů preferuje Kryptu před jinými režimy. Její schopnost umožnit průzkum prostředí a vytvořit atmosféru plnou temnoty i napětí ji činí nezapomenutelnou součástí hry.

Michal Mráz

Hraní her podlehl už jako malý kluk díky svým retro srdcovkám jako byl Doom, Quake, Wolf a Duke Nukem. Skoro žádný žánr mu není cizí, ale nejraději má RPG, FPS a TPS hry. Jeho seznam dohraných her je delší než účtenka nákupu za doby korony. Jakmile vyjde nějaká nová hra jeho gusta, ihned se po ní sápe.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.