Vývojářské oddělení německého studia Daedalic Entertainment, které stojí za vývojem hry The Lord of the Rings: Gollum, zavírá vrátka. Společnost se podle všeho bude do budoucna soustředit pouze na vydávání her.
Glum se nesetkal s příliš velkým pozitivním ohlasem, a to jak u kritiků, tak i samotných hráčů. V současné době má titul na Steamu pouze 34 % pozitivních recenzí, což rozhodně není nijak dobrý výsledek, a od hry tohoto typu a za takovou cenu bychom čekali více. Ostatně dojmy si můžete také přečíst v naší recenzi The Lord of the Rings: Gollum.
Společnost Daedalic Entertainment se proto rozhodla pro velmi razantní řešení, které, musím říci, jsem tak trochu i očekával. Studio oficiálně oznámilo, že po neúspěchu zavírá své vývojářské oddělení a nadále se bude zabývat pouze vydáváním a distribucí her. Daedalic tento krok označuje jako nový začátek a zaměstnanci, kteří ve vývojářském oddělení pracovali, budou převedeni na jinou práci. Jestli se znovuotevření někdy dočkáme, není jisté, Daedalic Entertainment ovšem oznámilo, že vývojářské oddělení bylo uzavřeno zcela nadobro.