Výtvarný ředitel Jonathan Jacques-Belletête, známý především jako výtvarný ředitel her Deus Ex: Human Revolution a Deus Ex: Mankind Divided od společnosti Eidos Montreal, vytváří ve společnosti Rogue Factor – vývojáři her Mordheim: City of the Damned a Necromunda: Underhive Wars – novou hru s názvem Hell Is Us.
Hell Is Us je dosud nejambicióznějším projektem a na rozdíl od předchozích titulů společnosti se nejedná o hru s licencí Warhammer. Jedná se o dobrodružnou hru z pohledu třetí osoby v polootevřeném světě, situovanou do země zničené občanskou válkou a náhlým výskytem nadpřirozených bytostí, které vyvolala událost známá jako Calamity. Vypadá to, že se věci nevyvíjejí dobře, a je na vás, abyste našli řešení.
Zdroj: Rogue Factor
Hlavním aspektem hry je vyhledávání řešení během vaší pouti, nepomohou vám žádné mapy, kompasy ani ukazatele úkolů. „Naším cílem je přinést zpět skutečné dobrodružství a objevování,“ řekl Jacques-Belletête. „Nepotřebujeme podrobné záznamy o úkolech ani přesné značky na mapě, chceme, aby hráči cítili vzrušení z dobrodružství a řídili se svými pocity a instinkty.
“Podle informací uvedených na platformě Steam se budete muset naučit chování a pohyby nepřátel, jinak vám pravděpodobně budou schopni pěkně nabančit. Poněkud to připomíná série Dark Souls a nový Elden Ring, je ale dost pravděpodobné, že se vývojáři těmito hrami inspirovali, což nakonec nemusí být špatné.
Zdroj: Rogue Factor
O zbraních toho zatím moc nevíme, sami vývojáři se zmiňují pouze o mečích, kopích a sekerách a také o létajícím dronu, který vám pomůže přežít. Bohužel nevíme, jaké další funkce bude mít. Nejzajímavější mi ale připadá citát samotného Jacquese-Belletêtea: „Hlavním tématem hry Hell is Us je, že mezilidské násilí je neustálý koloběh poháněný lidskými emocemi a vášněmi.“ Z tohoto citátu se zdá, že by hra mohla obsahovat i psychologická témata.
Vydání hry Hell is Us je naplánováno na příští rok pro PC, PlayStation 5 a Xbox Series S | X.
Zdroj: pcgamer.com