Nedávno proběhla internetem informace kolem společnosti Ubisoft, že všichni hráči registrovaní u Ubisoft Connect (dříve Uplay) budou dostávat emaily, v nichž bude informace ohledně možného smazání jejich účtu. Lhůta před smazáním byla 30 dní. Informace odkazovala i na pravidla používání celé služby Ubisoft Connect. Hráče samozřejmě nepotěšilo, že pokud nebudou dlouhodoběji hrát hry od této společnosti, respektive skrz tuto platformu, a budou tedy delší dobu neaktivní, veškerý získaný obsah mohou ztratit.
Očividně byla pravda tak trošku někde jinde. Redaktoři z DualShockers oslovili Ubisoft, aby se k celé této kauze vyjádřil, a pravda je zřejmě někde uprostřed. Ubisoft uvedl, že účty maže podle velmi striktních kritérií. Jedním z nich je samozřejmě knihovna. Jednoduše řečeno, jakmile proběhla byť jediná transakce za jakoukoliv hru, Ubisoft nesmaže žádný účet na Ubisoft Connect. Nesáhne ani na účty, skrz které proběhla transakce za herní obsah či samotné hry.
Slovy mluvčího Ubisoftu: „V praxi to vypadá tak, že jsme nikdy nesmazali účet, který by byl neaktivní po dobu kratší, než jsou čtyři roky…“ Opět ještě přišlo zdůraznění, že jakmile bylo jednou zaplaceno, o nic nepřijdete! Ani u těch nejstarších her, které na platformě máte. Já jsem tak začal být klidnější. Uvidíme ale, jak celá tato aférka dopadne, snad je to jen malá bublina, jež se uměle nafukuje.