Ve hře The Riftbreaker jste vysláni na neprobádanou planetu s cílem ji postupně kolonizovat a zajistit zdroje, které mohou pomoci zachránit Zemi. Hra od svého vydání prošla již několika aktualizacemi, které více či méně změnily nebo opravily herní svět a prostředí. The Riftbreaker patří stále mezi oblíbené hry ve své kategorii, a to zejména díky líbivé grafice. Vývojáři však nyní přišli s novou aktualizací.
Zapojíte se do testování The Riftbreaker aktualizací?
Právě jsme aktualizovali experimentální větev hry The Riftbreaker. Aktualizace obsahuje několik nových prvků, například obrazovku statistik a novou sezónní událost pro Svátky jara. Kromě toho aktualizace přináší také několik oprav a optimalizací, včetně přepracování našeho zvukového systému.Tuto záplatu plánujeme zveřejnit do konce týdne. Pokud byste nám chtěli pomoci s jeho testováním ještě předtím, můžete si jej stáhnout již nyní z experimentální větve.Chcete-li se připojit k experimentální větvi:
- vytvořte si záložní kopii složky s uloženými soubory (Dokumenty/The Riftbreaker)
- vypněte zálohování uložených souborů ve službě Steam Cloud
- přejděte do své knihovny služby Steam
- klikněte pravým tlačítkem myši na The Riftbreaker
- vyberte „Vlastnosti“, poté „Betas“ a použijte následující heslo: IknowWhatImDoing
Poté budete moci z rozevírací nabídky vybrat možnost „experimental“. Stáhněte si aktualizaci, zahrajte si hru a dejte nám vědět, pokud narazíte na nějaké problémy. Máme také kanál na našem discordu: #rb-experimental-feedback – vřele vám doporučujeme, abyste se k němu připojili a podělili se o svou zpětnou vazbu.
VELMI DŮLEŽITÉ: Uložené soubory, které vytvoříte v experimentální větvi, NEBUDOU kompatibilní se staršími verzemi hry, jako je tomu u současné, výchozí verze hry. Budou však kompatibilní s budoucími verzemi hry. Experimentální větev může obsahovat závažné chyby a bugy. Pokud si nejste jisti, zda chcete toto riziko přijmout, doporučujeme počkat, dokud nebude potvrzena stabilita záplaty a dokud se neobjeví v hlavní verzi hry.“ – EXOR Studios
Svátky jara se spoustou zábavy
Jak již bylo zmíněno, právě se chystají oslavy Svátků jara. Do hry tak přibydou nové sezónní události. Příchod jara pocítíte zejména na kosmetických úpravách, konkrétně se bude jednat o dva zcela nové skiny pro pana Riggse (tedy váš AI nanooblek). Následovat pak budou nové modely lamp, podlah, strážních věží a také typické počasí. Nicméně stejně jako předešlá zimní událost bude i tato zcela dobrovolná a volitelná. Budete mít tedy na výběr, zda si zvolíte Svátky jara, nebo zůstanete u původní verze hry.
Spolu se Svátky jara však přichází celá řada oprav a předělávek. Mezi ty nejvýznamnější patří bezesporu implementace kurzorů myši, která byla zcela přepracována. Nyní je mnohem citlivější a rychlejší, což omezuje zpožďování a jakékoli jiné potenciálně nežádoucí chování.
Při hustším rozmístění strážních věží a zbraní se stávalo, že byly hůře viditelné. Strážní věže a zbraně byly upraveny a díky vizuálním efektům budou lépe viditelné. Taktéž dočasné portály Riftu budou lépe rozeznatelné.
Každý, kdo hru hrál, se jistě někdy musel potýkat s nedostatkem energie, kdy se jednotlivé budovy náhodně zapínaly a vypínaly. I tento prvek byl přepracován. Nyní je tato situace lépe generována a předvídatelnější, přičemž AI huby mají přednost před obrannými věžemi.
Mezi zásadní opravy ohlášených chyb pak spadá kolize více malých kousků vegetace, aby se zlepšilo skenování pomocí bioskeneru. Tento problém byl hojně probírán zejména na discordu.
Hru naleznete zde.