Studio Supermassive Games se rozhodlo překvapit všechny fanoušky hororových her. The Quarry má nabídnout oficiálně 186 unikátních konců, které samozřejmě budou ovlivňovány hráčovými rozhodnutími. To je docela enormní číslo. Režisér příběhu Bill Byles se tak nyní rozpovídal o tom, jak celý příběh bude fungovat: „Všechno vytváříme jako filmový scénář. Herci jsou zvyklí na sto stran. Scénář této hry má více než 1000 stránek, takže byli i herci lehce vyděšení.“
Pokud vás někdy zajímal dabing samotný, určitě si domyslíte, že takové množství materiálu není jednoduché nahrát. Případně pokud se to nepovede na první dobrou, tak scénu ještě několikrát přetočit a zahrát ji znovu.
Ve hře se má často stávat, že se před hráčem objeví až tři různá rozhodnutí, z nichž jedno může klidně vést i ke smrti postavy. Hra má tak nabízet rozmanitost, která tu nejspíš ještě nebyla. Někdy se dokonce má údajně jednat o tak malá rozhodnutí, že nemusíte ani postřehnout, že jste si právě ovlivnili celý zbytek hry.
Slovy Billa Bylese: „Líbí se nám myšlenka poskytovat hráči kontext, takže můžete vést nějakou konverzaci, ale vědět, že ten člověk někoho mohl zabít, najednou může změnit debatu v něco jiného.“ Naštěstí je tu i dobrá zpráva pro ty, co nechtějí odehrát těch X stovek hodin obsahu, aby si užili všechny konce. The Quarry bude mít i filmový režim, ve kterém si budete moci příběhy projíždět různými způsoby. Hra vyjde už 10. 6. pro PlayStation 4 a 5, Xbox One a Xbox Series X/S a PC.