The Alters - nerostné bohatství

The Alters se odkládá na příští rok

4. 10. 2024
Zdroj náhledu: 11 bit studios

Přišel vám někdy na mysl scénář, že byste zůstali sami daleko od civilizace? A co teprve na cizí planetě? Naštěstí pro vás si takový zážitek můžete dopřát z pohodlí domova. Polští vývojáři z 11 bit studios hráče už nějakou chvilku lákají na připravované emocionální sci-fi jménem The Alters, které zkoumá existenciální téma, co kdybychom se rozhodli jinak a jak moc by tato volba změnila to, kým jsme. Titul měl původně vyjít ještě letos, ale vývojáři pro nás bohužel mají nepříliš pozitivní zprávu. The Alters mění termín vydání, a to až na rok 2025, konkrétně na první čtvrtletí.

Hráči si demoverzi The Alters mohli vyzkoušet už během červnové akce Steam Next Fest a vše naznačovalo tomu, že hlavní hrdina Jan Dolski se svými alternativními verzemi sebe sama dorazí na naše obrazovky včas, tedy 6. listopadu, jak se píše v oficiální zprávě. Jak se však zdá, za přehodnocení prvotního plánu stojí něco trochu jiného než problémy s vývojem. 

Jak z příspěvku 11 bit studios vyplývá, The Alters se odkládá zejména kvůli nedávnému vydání titulu Frostpunk 2, který zejména v těchto dnech potřebuje plnou pozornost mnoha členů týmu. Negativní přijetí některých hráčů studio přimělo hrát více na jistotu a ujistit se, že The Alters nepostihne stejný osud. Čas navíc pomůže posílit marketing ke zvýšení zájmu o titul před jeho vydáním.

Jan Dolski uvízne na cizí planetě naprosto sám a aby přežil, vytvoří další verze sebe samotného. Jeho kopie však činí svá vlastní rozhodnutá. Mají tedy jinou osobnost i pohled na situaci. Budete s nimi muset vycházet a spolupracovat, abyste se dobrali příznivého cíle. Na planetě budete doplňovat zásoby, těžit důležité suroviny, zkoumat své okolí a opravovat základnu, abyste z planety mohli utéct předtím, než úroveň radiace dosáhne kritické hodnoty. Závod o čas začíná v prvním čtvrtletí 2025 na PC, PlayStationu 5 a Xbox Series X/S.

Přestože se Frostpunk 2 neubránil určité vlně kritiky, celosvětově se prodalo již přes tři sta padesát tisíc kopií hry, čímž projekt vyrovnal náklady na vývoj a marketing. Jednoduše si na sebe vydělal. Jaký na hru máme názor my, se můžete dočíst v naší recenzi

Nikola Mrázová Erlebachová

Indie a RPG hry jsou její slabostí a rozhodně se tím netají. Jako prcek nakoukla do pootevřených dveří herního světa díky Mariovi na starých žlutých kazetách. Dovnitř ji úplně vtáhla až její druhá polovička a od té doby si svět bez her neumí představit. Umělecká duše, která nevyhledává jen nejnovější kousky, ale občas sáhne také pro starší tituly, nejlépe s pořádným metalovým soundtrackem.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.