Test Drive Unlimited Solar Crown - náhledovka

Druhá sezóna Test Drive Unlimited: Solar Crown vezme hráče na Ibizu

23. 11. 2024
Zdroj náhledu: Nacon

Pokud jste četli naši recenzi na Test Drive Unlimited: Solar Crown, pak víte, že jsme této ambiciózní závodní hře sice vytknuli některé nepříjemné nedostatky, ale zároveň jsme pochválili zábavný jízdní model a tratě. Ve veskrze pozitivním přijetí jsme ovšem poměrně osamocení. Agregátory herních recenzí i skóre na Steamu ukazují, že většina hráčů je se Solar Crown silně nespokojená. Vývojáři z KT Racing však na titulu dále usilovně pracují a pokouší se svou pošramocenou reputaci zase napravit. Už 11. prosince vstoupí hra do druhé sezóny, s níž přijde i zásadní update – hráči dostanou možnost závodit po městě Ibiza a jeho blízkém okolí.

Stejně jako Hongkong obsažený v základní hře, má být hlavní město turisticky proslaveného španělského ostrova rekonstruované v měřítku 1:1. Spolu s novými lokacemi dorazí také nová auta k nákupu a bude navýšen maximální počet levelů, kterých lze dosáhnout v soupeření klanů. Další novinky, na které se máme těšit, vývojáři zatím neupřesnili.

Hráči, kteří v Solar Crown trávili čas ještě před 12. říjnem, a tedy před vydáním prvního velkého patche, zároveň ve své garáži najdou Porsche 911 Carrera Coupe ve verzi Adventurer. To má sloužit jako kompenzace za nepovedený launch, během nějž byla hra kvůli nestabilitě serverů téměř nehratelná.

Problémy s konektivitou jsou v tuto chvíli již vyřešené a minimálně na PC došlo také ke zlepšení výkonu a kvality grafiky. Ta ovšem podle našeho názoru nikdy nebyla zdaleka tak špatná, jak ji líčí někteří rozezlení fanoušci. Neměli jsme ovšem možnost vyzkoušet si Test Drive Unlimited: Solar Crown na konzolích, kde byl jeho technický stav podle dostupných zpráv výrazně horší.

V současnosti nový Test Drive trpí zejména nevyváženou umělou inteligencí protivníků a malým počtem závodů, kvůli němuž je nutné opakovaně závodit na již projetých tratích. Špatná pověst Solar Crownu také vede k nezájmu živých hráčů. Hra, která měla být postavená především na online závodění, je tak smutně prázdná.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.