Phil Spencer se během CCXP (Comic Con Experience 2023), konajícího se v brazilském São Paulu, pochlubil dalšími statistikami akční vesmírné hry Starfield od Bethesdy. Dle jeho vyjádření si titul zahrálo již 12 milionů hráčů, což dává velkou důvěru v budoucnost značky. Koncem září jsme psali o překonání hranice 10 milionů hráčů. Starfield si tak na své konto připsal další dva miliony za přibližně dva kalendářní měsíce.
Starfield to bohužel nemá jednoduché, což značí i nedávné recenze hráčů, které se s příchodem poslední aktualizace, která do hry přidává tolik očekávanou podporu DLSS, o něco zhoršili. Ty se s příchodem poslední aktualizace, která do hry přidává tolik očekávanou podporu DLSS, o něco zhoršily. Zatímco v době vydání se kladné uživatelské recenze na Steamu pohybovaly kolem 75 %, v posledních týdnech jejich podíl klesl až na 56 %, což v konečném součtu snížilo celkové hodnocení hry na 68 %. Titul tak nyní spadá do tzv. smíšených recenzí. Majitele sběratelské edice rovněž postihlo hromadné umírání chytrých hodinek, které byly asi tím největším lákadlem a důvodem, proč si mnoho hráčů tuto edici za nemalé peníze kupovalo. Přes všechny problémy však Phil Spencer poděkoval všem hráčům a fanouškům za podporu a za to, že se hra stala ohromným hitem. Akční vesmírná hra Starfield se v současnosti řadí do TOP 10 nejhranějších titulů od studií Microsoftu, mezi něž samozřejmě Bethesda po akvizici patří. Musíme nicméně opět poukázat na přítomnost Starfieldu v předplatném Xbox Game Pass, které bezpochyby s úspěchem této značky značně souvisí.
Na otázku, zda se Starfield dočká podobného životního cyklu, jaký má od Bethesdy například The Elder Scrolls V: Skyrim, Spencer dodal, že ve značku Starfield věří a předpovídá jí úspěšnou budoucnost. Nepřímo tím poukázal na nadcházející rozšíření Shattered Space a také na mnoho nových funkcí, jako jsou plnohodnotné modovací nástroje. Hra vyšla 6. září letošního roku na PC a konzole Xbox Series X/S.