Stig Asmussen, autor scénáře Star Wars Jedi: Fallen Order a jeho pokračování Star Wars Jedi: Survivor, opouští Respawn Entertainment a EA a vydává se za jiným dobrodružstvím. Asmussen, který má téměř pětadvacetileté zkušenosti v herním průmyslu, se podílel na mnoha úspěšných projektech, včetně původní trilogie God of War. Někdo ho může znát i skrze jeho první projekt čímž byl Duke Nukem: Manhattan Project, na němž pracoval jako level designer.
S informací o odchodu Asmussena přišel Jason Schreier z agentury Bloomberg, který uvedl, že režisér opouští společnost Respawn Entertainment i EA. Společnost EA tuto zprávu potvrdila a uvedla, že Asmussen se rozhodl opustit Respawn a přesunout se k dalším dobrodružstvím.
Podle osobního názoru hrál Stig Asmussen jako režisér klíčovou roli při tvorbě Star Wars Jedi: Fallen Order a jeho pokračování Survivor. Asmussenova tvůrčí vize a vedení byly pro úspěch obou her klíčové, neboť dohlížel na proces vývoje a zajistil, aby splňovaly vysoké standardy očekávané kritiky i věrnými fanoušky. Po jeho odchodu z Respawn Entertainment a EA zůstává v týmu značná mezera a jeho absence může ovlivnit budoucí směřování a kvalitu série.
Odchod Asmussena vyvolává otázky ohledně budoucnosti nového Star Wars Jedi. Jako režisér měl významný vliv na kreativní rozhodnutí i celkové směřování titulu. Na základě jeho nepřítomnosti se teprve uvidí, jak se bude série vyvíjet a nakolik budou noví členové týmu schopni udržet stejnou úroveň kvality a úspěšnosti. Asmussenův odchod může rovněž vést ke změně stylu nebo tónu hry, poněvadž různí režiséři přinášejí své vlastní jedinečné vize a přístupy. Fanoušci univerza budou nepochybně zvědaví, jak tyto změny ovlivní další díl a zdali splní vysoká očekávání, která do něj vkládal jeho předchůdce.