Po dvoutýdenní pauze v oznamování chystaných novinek jsme se opět dočkali další chystané hry od vydavatelství Blackfire. Je jí rychlá draftovací karetní hra Star Wars: Bounty Hunters, které bychom se měli dočkat v celosvětové premiéře již v květnu. Jaké asi pak budou její deskoherní recenze?
Star Wars: Bounty Hunters je určena pro 2–6 hráčů od 10 let a díky simultánnímu hraní na jednu partii budete potřebovat pouhých 20–30 minut. Vytvořil ji Frédéric Henry, který stojí za velmi oblíbenou sérií Timeline nebo hrou Kdy se to stalo?. Vizuální stránku hry měl na starosti komiksový ilustrátor Derek Laufman (komiksová série RuinWorld).
Původní vydavatel, studio Zygomatic (součást koncernu Asmodee a tedy i Embracer Group), se zaměřuje na jednodušší hry pro celou rodinu a nejinak tomu bude v případě Star Wars: Bounty Hunters. Stanete se v ní nájemnými lovci. Body budete získávat nejen za cíle úspěšně ulovené po celé galaxii, ale také za dokončené smlouvy nebo droidy a vybavení pořízené od Jawů. Hráči začnou se čtyřmi kartami v ruce, v každém kole si do ruky přidají kartu z jedné ze čtyř skupin (cíle, lovci, smlouvy a tržiště Jawů), vyberou jednu z karet v ruce a tu buď prodají, nebo zahrají. Zbytek karet pak předají spoluhráči a vybírají znovu.
Každý z hledaných cílů má obrannou hodnotu, kterou se hráči snaží překonat pomocí karet lovců a droidů. Lovením specifických cílů a pořizováním vybavení je možné plnit smlouvy. Hra končí ve chvíli, kdy se některému z hráčů podaří ulovit čtvrtý cíl. Lovci jsou sice potřební na plnění cílů hry, je však potřeba jim zaplatit a hráči tak za ně ztratí na konci herní partie body. Star Wars: Bounty Hunters slibují být přístupnou hrou s malým množstvím pravidel, která však bude poskytovat slušný prostor pro množství taktických rozhodnutí.