Sonic Frontiers byl pro fanoušky modrého ježka nejočekávanějším titulem a není divu, kdo by si tohoto malého egoistu nezamiloval. Sonic Frontiers nakonec vyšel a miliony hráčů si mohly užít nové dobrodružství.
Sega vydala svou hru na všechny možné platformy ve stejný den, takže nikdo nemusel čekat a závidět ostatním, kteří už hrají. Vyskytl se však jeden drobný problém, který fanouškům Sonica zkazil zážitek. Před vydáním Sega slibovala, že majitelé konzolí – přesněji majitelé Xboxu řady S – si budou moci modrého ježka vychutnat v šedesáti snímcích za sekundu, ale jak se ukázalo, titul běží ve třiceti snímcích za sekundu bez možnosti volby výkonnostního režimu.
Proto se mnoho lidí obrátilo s tímto problémem na veřejnost, pardon, na sociální sítě jako Twitter a Reddit. Fanoušci se většinou shodují na svém zklamání z toho, že Sonic běží ve třiceti snímcích za sekundu místo šedesáti a že v nastavení hry nenašli režim výkonu. Osobně bych si s tím hlavu nelámal, protože i když chápu, že slib je slib, pořád je to hratelná hra. Kdyby kvůli tomu docházelo k pádům nebo různým glitchům apod., chápal bych to mnohem víc.
Zahraniční magazín TheGamer se proto obrátil na společnost Sega s žádostí o vyjádření k tomuto problému a obdržel následující odpověď: „Pokud je vaše televize vybavena rozlišením 4K UHD, může to být důvod, proč Sonic Frontier běží při třiceti snímcích za sekundu. Stačí přejít do nastavení, najít položku Možnosti TV a zobrazení, najít variantu 1080p a zapnout ji.“