Jestli existuje nějaká telenovela delší než Ulice či Ordinace v Růžové zahradě, je to rozhodně tvorba videohry Skull and Bones. Tento počin od Ubisoftu už byl tolikrát odložený, přeložený, přiložený a další žený, že bych to nedokázal spočítat na všech svých prstech. Tato lodní námořní akce od Ubisoftu (konkrétně pobočky Ubisoft Singapore) by měla konečně vyplout z přístavu, řekl to sám ředitel studia Darryl Long v rozhovoru pro Yahoo.
Problém je ten, že Longovi se asi nedá úplně moc věřit. Ve své pozici totiž po třech letech končí a nahradí jej Jean-Francois Vallee, který dohlíží také na chod studií ve Vietnamu, Indii nebo Filipínách. Dává tak smysl, že se studia budou sjednocovat pod jedno vedení. Určitě si nyní říkáte, jak to tedy vypadá s vydáním Skull and Bones? Titul by měl vyjít na konci aktuálního fiskálního roku. Hry bychom se tedy měli dočkat přibližně do konce letošního roku. Je skutečně tato varianta reálná? Kdo ví. Ale jestli se na něco budu těšit, bude to seriál na Netflixu, který mi tento příběh o hře, jenž sní o úspěchu určitě jednou převypráví.