V prosinci loňského roku jsme se dozvěděli, že nové studio v Seattlu, které vede umělecký ředitel trilogie Halo Marcus Lehto, bude v sérii Battlefield zkoumat „vyprávění, příběh a vývoj postav“. EA sice přímo neřekla, že studio vytváří singleplayerovou kampaň Battlefieldu, ale zdálo se to být celkem zřejmé. Nyní je na světě indicie, která tento fakt zřetelně potvrzuje. Jedná se tradičně o nabídku pracovní pozice.
V nové nabídce práce studia Battlefield Seattle si herní pozorovatelé na GameSpotu všimli projektu, kde se o tomto faktu mluví bez jakýchkoli obezliček, které se někdy v nabídkách práce herních studií objevují. Studio najímá ředitele designu, který bude „řídit tým designérů a designovou vizi nové kampaně Battlefieldu“. Později v inzerátu se o ní výslovně hovoří jako o singleplayerové kampani.
Je možné, že kampaň bude samostatným režimem ve větší hře Battlefield – tedy ve hře s obvyklými režimy pro více hráčů –, ale několikrát se o ní mluví jako o „ hlavní hře“, takže možná se přece jen bude jednat o plnohodnotný singleplayerový počin. Jednou z pracovních povinností je například „definovat, řídit, strategizovat a iterovat hratelné prototypy ve všech fázích vývoje hry, aby byl zachován rozsah a kvalita“. Zajímavá specifika.
Zdroj: Dice
V době, kdy jsme se o existenci studia v Seattlu dozvěděli, jsme se také dozvěděli, že sérii Battlefield má nyní na starosti šéf Respawnu Vince Zampella. Respawn vyvíjel singleplayerovou hru Star Wars Jedi: Fallen Order, na jejímž pokračování právě pracuje, stejně jako na tolik chválené kampani Titanfall 2. Zampellova historie s kampaněmi FPS však sahá mnohem dál. Předtím byl jedním z designérů hry Medal of Honor a spoluzakládal společnost Infinity Ward, která vytvářela hry Call of Duty až do nepřátelského rozchodu se společností Activision.
Tato singleplayerová kampaň Battlefieldu se připojuje k několika dalším hrám, o kterých jsme se v poslední době dozvěděli díky tomu, že studio potřebovalo talenty. Začátkem tohoto roku Blizzard prozradil, že najímá pracovníky pro novou hru o přežití, a Ubisoft pokračuje v hledání talentů pro nejmenovanou hru ze světa Star Wars. Dozvědět se o chystaných hrách z nabídek práce není nic nového, ale zdá se, že se od utajování upouští častěji než dříve, protože velká studia soupeří o talenty.
Zdroj: pcgamer.com