V rámci jihokorejské konference G-Star se na pódiu objevily dvě velice známé tváře spojované s videoherní sérií NieR. Producent Yosuke Saito a scenárista Yoko Taro v přednášce promluvili o vývoji hry Nier:Automata z roku 2017. Prezentace se zaměřovala především na proces tvorby titulu a nechyběly ani vtipné příhody z natáčení, jako když se autoři snažili hlavní postavu napasovat do role chladného androida, a nakonec skončili u sexy lolitky s obrovským mečem. Hnacím motorem přitom byla myšlenka zavděčit se japonskému trhu a zároveň zaplnit mezeru v tom zámořském. Jak už dnes víme, 2B se to podařilo.
Saito na samém konci přednášky řekl, že budoucí rok 2024 doufá v prolomení mlčení a odhalení dosud neoznámeného projektu mimo sérii NieR, na kterém aktivně společně s Yoko Taro pracují. Pro fanoušky je však daleko důležitější věta zaznívající přímo z úst producenta, že série NieR bude pokračovat tak dlouho, dokud bude Yoko Taro naživu. Tato dobrá zpráva vyvolala velkou vlnu diskuze, protože od poledního videoherního přírůstku, remasteru NieR Replicant ver.1.22474487139… z roku 2021, je stále ticho po pěšině. Spousta hráčů přitom dala jasně najevo, že po úspěších NieR:Automaty lační po pokračování. Přece jen titul prodal celosvětově přes sedm a půl milionů kopií a nedávno uvedená anime adaptace hromadu starých, ale i nových příznivců přiměla zavítat na polorozpadlou Zemi, jíž nyní vládnou nepřátelští roboti. Titul dobře kombinuje akční bojové sekvence s emocionálním příběhem a zajímavými postavami uprostřed postapokalyptického světa, kterému lidé kdysi říkali domov.
Saitův příslib, že se série v budoucnu rozhodně pohne kupředu, je vzrušující, protože nikdo netuší, zda by se mohlo jednat o další mobilní hru, jako je NieR Re[in]carnation z roku 2021, nebo další videohru. Dvojice nám nedala žádné další nápovědy, co od nich v následujících letech očekávat. Alespoň ta jistota, že je co očekávat, fanouškům prozatím stačí.
Zdroj: 4gamer.net