Před necelým měsícem studio CD Projekt RED mnoha fanouškům udělalo radost, když oznámilo plnohodnotný remake Zaklínače 1. Počítalo se s tím, že se novinky o projektu dozvíme v delších měsíců – přece jen, předělat celou hru do Unreal Engine 5 není záležitost na krátkou dobu. Jedna důležitá informace už je však venku, hra bude mít otevřený svět. Co to znamená? Že by měla být stejně otevřená jako Zaklínač 3.
Zaklínač 1 měl sice spoustu otevřených lokací, ale jednalo se o uzavřenou hru a po splnění nějaké oblasti, už jste se většinou nemohli vrátit zpět. Vzpomeňte si na to peklo, když jste se učili hrát na předměstí a jedinou vaší starostí bylo zjistit, jestli se dá strávit noc s Vesnou Hood nebo Abigail. Myšlenka, že se budeme moci kdykoliv vrátit na předměstí Wyzimy nebo neustále probíhat Blata, je velice příjemná.
Otázkou ale je, jak moc to ovlivní dějové události a celkově dávkování herního obsahu. Vedlejších úkolů hra sice nabízela dostatek, ale pokud to bude jako v Zaklínači 3 a budete preferovat sbírání otazníků, plnění zakázek a levelování před hlavní linií, určitě se to na remaku podepíše. Uvidíme jak si s tím tvůrci z Fool´s Theory poradí. Ostatně, hra má běžet na Unreal Enginu 5 a lepší herní engine momentálně není.