Redfall je nový projekt společnosti Arkane. Za dobu své existence se titul nesetkal s pozitivním ohlasem ze strany hráčů ani médií. Přesto se této hře něco povedlo, a to, že se o ní neustále hovoří. V souvislosti s uvedenou hrou jsme vydali článek, jehož tématem byla špatná umělá inteligence nepřátel. Další zprávou bylo, že se fanoušci Starfieldu obávají, aby toto vesmírné dobrodružství nepostihl stejný osud. V dnešní novince se však podíváme na vyjádření samotného Phila Spencera.
Phil Spencer se zúčastnil podcastu Kinda Funny Xcast, který se věnuje věcem kolem Xboxu. Phil se sotva stačil rozkoukat, než byl dotázán na uvedení hry Redfall. Spencer na sebe vzal plnou odpovědnost za zklamání komunity Xboxu... což považuji za pěkné gesto. Navíc prohlásil, že je zklamaný sám ze sebe a že dojde k přezkoumání některých procesů. Přiznal, že posledních několik týdnů vnímal jako bodnutí kudlou do zad hráčům a fanouškům Xboxu. Pro upřesnění předchozí věty, oznámil, že titul nenabídne šedesát snímků za sekundu na konzolích řady Xbox X.
Spencer rovněž zdůraznil, že jeho nejmenší snahou je omezovat tvůrčí ambice týmů. Nechce totiž, aby se studia cítila nucená do tvorby jednoho typu videohry. Na podporu toho argumentu uvedl tituly jako Hi-Fi Rush. Spencer dále poznamenal, že reakce kritiků nebyla taková, jakou tým očekával.
Spencer pokračoval ve vysvětlování, že pokud titul nesplní svou tvůrčí vizi, nemusí ho do jisté míry zachránit ani odklad. Navzdory negativním reakcím a ohlasům však Spencer potvrdil, že vývoj Redfall bude nadále pokračovat a autorský tým je i nadále odhodlán dodat slíbený výkonný režim.