Pamatujete si na hru Babylon’s Fall? Dílo od známých herních velikánů, jako je Square Enix a Platinum Games, které po necelém roce své existence ukončilo provoz z důvodu špatného přijetí, množství chyb, vysoké cenovky… že zažíváte déjà vu? I tento rok se pro jeden titul nevyvíjel zrovna nejlépe a dost možná je zmiňovaný kandidát horkým adeptem na nejhorší hru roku. Redfall od tvůrců ze studia Arkane Austin měl být jejich nejpodporovanější hrou, ale tým ani po třech měsících od vydání dosud neprojevil žádnou snahu hráčům doručit to, za co někteří zaplatili v edici Bite Back. Mlčení vývojářů u některých fanoušků vyvolává hořké zklamání. Hra dosud obdržela pouze malé opravy, které řeší některé z mnoha přetrvávajících problémů, ale od té doby je absolutní ticho po pěšině. Někteří hráči dokonce žádají Arkane Austin o vrácení peněz za obsah, který s velkou pravděpodobností nikdy nedostanou.
Jedna z nejhůře přijatých her všech dob už během několika dní od vydání ztratila nemalou část aktivní hráčské základny. Dnes se hratelnost propadla na téměř jednociferná čísla. SteamDB ukazuje, že pouhý měsíc od vydání maximální počet hráčů už nikdy nepřesáhl hranici sta uživatelů. V době psaní tohoto článku se denní průměr pohybuje v rozmezí 6–49 aktivních hráčů.
Redfall je jedna z nejhůře hodnocených titulů na Steamu vůbec a podle (ne)snahy vývojářů to vypadá, že to tak i zůstane. Dokonce i Phil Spencer netajil své zklamání, stejně tak jako my v nepříliš pozitivní recenzi. Redfall tak možná skončí tím nejsmutnějším scénářem v historii videoher.