UncleNeighbor uncle Dating Simulator

Recenze UncleNeighbor:uncle Dating Simulator

24. 11. 2021
Zdroj náhledu: GameUncle

V dnešním světě není skoro nic, za co by se člověk mohl stydět v rámci své orientace nebo lásky. Pokud svými činy neomezujete svobodu a práva jiného člověka, pak, zjednodušeně řečeno, neděláte nic špatného, tím spíše pokud je v hlavní roli láska. Ve hře 邻居大叔/UncleNeighbor:uncle Dating Simulator zažijete opravdovou lásku a peprné okamžiky mezi muži, kteří touží prožívat city a emoce se svým vyvoleným.

Rok 2017 byl určitým způsobem pro herní LGBT komunitu, a tím spíše pro gaye, přelomový. Světlo světa spatřila hra Dream Daddy: A Dad Dating Simulator, kterou vytvořili tvůrci youtubového kanálu Game Grumps. Tato hra byla povedenou simulací randění a svádění, v níž hráči mohli randit a získat si srdce Daddy postav neboli „Taťků“. Slovo Daddy se používá v sexuálním kontextu stále, a to i u heterosexuálních párů. Některá „tematická“ a „naučná“ videa na specifických kanálech jsou toho jasným důkazem – Sugar Daddy, Ebony Daddy, Rabbit Daddy atd.

Hra Dream Daddy byla velmi úspěšná, těžko však soudit, zda právem, protože se jednalo o vůbec první povedenou hru pro gay komunitu, nebo i díky tomu, že se ve hře vyskytovaly kolikrát vtipné a zajímavé dialogy. Dream Daddy je pak přímou inspirací hry UncleNeighbor:uncle Dating Simulator, za kterou stojí čínské nezávislé studio GameUncle, což je v rámci názvu hry opravdu trefné označení. Můžeme však jen spekulovat, zda jsou některé postavy inspirovány členy studia, či nikoliv. Nutno zmínit, že vývojáři z GameUncle již nyní pracují na hře s názvem UncleOffice:uncle Dating Simulator.

UncleNeighbor:uncle Dating Simulator – poznejte opravdového strýčka

Zná to asi každý, kdo se někdy stěhoval, ať už z města na vesnici nebo z vesnice do města, případně i v rámci jedné vesnice, města apod. Přistěhujete se a jste v tamní oblasti noví, prakticky nikoho neznáte, a tak je na vás jedna z nejdůležitějších a nejtěžších fází ve vašem novém bydlišti – seznámit se se sousedy. Někteří vám mohou připadat zprvu sympatičtí, a nakonec je nemůžete ani vystát, a naopak někteří působí na první pohled „zvláštně“, ale mohou se z nich stát dobří přátelé, nebo také „strýčkové“.

Ve hře o hodných „strýčcích“ se právě přestěhujete do nové čtvrti, kde chcete začít plnohodnotný život. Poblíž bydlí celá řada strýčků, konkrétní počet je zatím 12. Jsou mezi nimi policisté, farmáři, sportovci nebo i květinář. Každý z nich má svou vlastní příběhovou linku a postup pro randění. Je tedy jen na vás, čí příběh vás osloví a zaujme a z koho se stane váš hodný strýček, který se stane plamínkem ve vašem srdíčku a na kterého se budete těšit s rozzářeným pohledem a zvýšeným tepem.

Zdroj: GameUncle

Randění v plném proudu

UncleNeighbor:uncle Dating Simulator je již dle svého názvu faktickým simulátorem randění, jedná se o vizuální román, který je založen na textu. Formou rozhovorů, respektive textu získáváte v rámci dialogů informace a prostřednictvím textových voleb činíte různá rozhodnutí a reagujete na události. Tato rozhodnutí ovlivňují příběh vaší lásky. Prakticky pak sledujete z velké části textové vyprávění. Každá postava, jak jsem již uvedl, má svůj vlastní příběh s určitou hloubkou.

Když se dostanete přes zhruba prvních 30 minut hry a pozdravíte všechny vhodné sousedy ve vašem okolí, můžete již naplno začít s interakcí a prozkoumáváním milostných příběhů. Stejně jako u hry Dream Daddy si hráč může vybrat moment s jednou postavou, než se vrhne na moment s nějakou jinou.

Některé příběhy jasně ukazují, jak to může být v některých rodinách těžké, když se zjistí, že vaše srdce patří stejnému pohlaví. Stejně tak je tomu i v zaměstnání a rovněž uvidíte, jak to ovlivnilo vaši psychiku. V některých aspektech se vývojářům podařilo nastínit, s jakými problémy a předsudky se mohou někteří jedinci se zálibou pro stejné pohlaví vypořádávat v rámci běžné lidské existence a v rámci něčeho tak krásného, jako je upřímná a nezištná láska, která by měla být pro každého.

Nicméně nemusíte se bát, že byste skončili pouze u obyčejného textu, ve hře jsou krom jistých peprných, láskyplných okamžiků a lehce obnažených scén i zábavné minihry.

Zdroj: GameUncle

Zkusíš jednou a už nechceš jinou

Jeden z velkých rozdílů oproti předloze Dread Daddy je i skutečnost, že hra je NSFW. Dream Daddy se snažilo, aby gay románky byly co nejreprezentativnější, a tedy aby nikoho nepohoršovaly – tím, že se jednalo o mainstreamové zaměření, musela hra zůstat SFW. UncleNeighbor:uncle Dating Simulator však takto omezeno není, takže prožívání lásky a sexuálních tužeb si můžete vychutnat plnými doušky, a to s každou postavou, která se vám z dvanácti strýčků zalíbí. Výběr je opravdu pestrý a na své si přijdou všichni. Můžete tak naplno ukojit své touhy a vypustit prameny vašich otěží vzhůru. Dalším velkým a důležitým aspektem je, že si můžete zvolit, zda budete „nahoře“, nebo „dole“ – jedná se o velmi pestrou všestrannost, která dokáže uspokojit a potěšit nejedno srdíčko.

Pokud nejste fanoušky NSFW a podobných scén, můžete tuto funkci v nastavení hry vypnout. Připravíte se tím však o plnohodnotný obsah této hry a může se stát, že v rámci pozdějších dialogů vám některé rozhovory nemusejí dávat dobrý smysl.

Grafika smyslných strýčků

Grafická stránka hry je po vizuální stránce poměrně prostá. Jedná se o kreslenou hru, kde byla věnována pozornost strýčkům (a jejich tělu) a minihrám. Pozadí hry, respektive prostředí, je dosti nevýrazné.

Dalším negativním aspektem hry je, že je zde malá vyváženost a rozmanitost postav. Je zde pouze jeden Afroameričan, nebo spíše Afročíňan, a všichni muži, s kterými můžete něco „zažít“, mají silně muskulaturní a vypracovanou postavu, což rozhodně nepotěší milovníky kyprých tvarů a „bříšek jako melounek“. Můžete také zapomenout na „otevřenou růžičku“ nebo „laskonku ve šlehačce“, jak členové komunity gay lásky přezdívají některým věcem, které však nemůžeme uvést.

Dalším negativem je v rámci hratelnosti i poměrně velká škála pravopisných chyb v anglickém jazyce. Je silně znát, že se jedná o předělávku z čínské verze hry do anglického textu. Vývojáři již mnoho těchto chyb odstranili, ale mnoho z nich stále přetrvává, třebaže ne v tak hojném počtu.

Hra nemá žádný dabing a ozvučení je také velmi prosté. Prakticky se jedná pouze o lehké zvuky pozadí, ve kterém se právě nacházíte, a jemný hudební doprovod.

UncleNeighbor:uncle Dating Simulator je povedený jednoduchý randicí simulátor, který je zacílen na gay komunitu a na všechna možná úskalí při randění. Hra nabízí dvanáct rozdílných strýčků a jejich příběhů, při nichž můžete randit a zažít spoustu lásky a vzrušení. Bohužel jsou všichni na stejném principu vypracované postavy. Hra také trpí nedostatkem rasové rozmanitosti a slabší grafikou. Pro milovníky žánru a lásky „mezi námi kluky“ je však tato hra jasnou volbou.

• nápad a zasazení hry
  • každá z postav, se kterou můžete randit, má vlastní příběh
  • možnost zapnout/vypnout explicitní scény