Připravovaná hra Tekken 8 vypadá pro většinu fanoušků velmi působivě. Pokračování oblíbené série se tak těší velkému očekávání a každý fanda jen vyhlíží, kdy hra vyjde. Její producenti však s kvalitou grafiky nejsou zcela spokojeni. Nejnovější díl dlouholeté 3D bojové série od společnosti Bandai Namco byl potvrzen krátkým teaserem během loňského letního mistrovství EVO a od té doby se objevila spousta záběrů ze hry. V rámci různých prezentací byli ukázáni Kazuya Mishima a Nina Williams, kteří se vrací do arény. Byly představeny nové mechaniky, jako jsou zničitelné fáze a Heat System, což je jen důkazem, že nový Tekken bude o poznání agresivnější než byli jeho předchůdci.
Připravovaný Tekken 8 je postaven na Unreal Engine 5, což značí že bude vizuálně působivější než předchozí hry ze série. Speciální útoky jsou také patřičně efektní a postavy, jako je Marshall Law inspirovaný Brucem Lee, mohou před dalším kolem bitvy napnout svaly s působivou úrovní detailů. Fanoušci Tekkenu si také pochvalují osvětlení hry, které umocňuje dramatičnost během emocemi nabitých soubojů mezi Jinem Kazamou a jeho otcem Kazuyou.
Producenti stojící za Tekkenem 8 už tak spokojeni nejsou a cítí, že v grafice hry je co zlepšovat. Katsuhiro Harada a Michael Murray nedávno usedli k rozhovoru s německým herním webem CerealKillerz, během něhož vyjádřili přání doladit již tak působivé osvětlení hry Tekken 8 pro ještě lepší vizuální stránku. Murray zejména poznamenává, že osvětlení bylo pro tým Bandai Namco výzvou a že v tomto oddělení nebyli spokojeni s alfa sestaveními, která fanoušci testovali.
Murray a Katsuhiro Harada byli také dotázáni na to, jak rozhodovali, které postavy se v Tekkenu 8 vrátí. V tomto ohledu hrál zejména faktor oblíbenosti jednotlivých postav mezi fanoušky a také jak zapadá daná postava do konceptu příběhu. O ději Tekkenu 8 toho zatím není mnoho známo, kromě toho, že bude znamenat začátek nové dějové linie po zjevné smrti dlouholetého arcilotra Heihachiho Mishimy.
Tekken 8 údajně vyjde již letos. Otázkou bude, jaký čas zabere ještě více vylepšit grafiku, aby se producentům líbila.
Zdroj: gamerant.com