Dlouho očekávaný Prince of Persia: Sands of Time Remake bude mít nejen zpoždění, ale zároveň nevypadá tak, jak si hráči představovali. Předělávka oblíbené akční agentury byla oznámena už na podzim roku 2020 a měla vyjít následujícího roku. Jenže se tomu tak nestalo. Hráči především tepali Ubisoft za hroznou grafiku, ostatně podívejte se na přiložené video, jak měl titul vypadat. Především se počítalo s tím, že zahraje na správnou nostalgickou vlnu.
Problémy se ale začaly kupit a z Ubisoft Pune a Mumbai byl nakonec celý projekt přesunut do Ubisoft Montreal, kde rozhodli, že se musí vše, co zatím bylo uděláno, předělat. Slovy producenta Jeana-Francoise Nuada: „Od chvíle, kdy jsme projekt převzali, se zabýváme zpětnou vazbou od komunity a hledáme vlastní způsob, jak hru vytvořit. Nyní sestavujeme tým, definujeme priority, kompletujeme prototypy, testujeme prvky a hledáme, jak do vývoje zapojit i zpětnou vazbu od komunity.“ Jednoduše řečeno, víme, že nic nevíme, ale rozhodně si počkáme minimálně ještě rok, než uvidíme první novou vlaštovku.