Chystané příběhové DLC má hráče překvapit. Alespoň to tvrdí Tymon Smektała, hlavní designér hry Dying Light 2. V rozhovoru pro wccftech Smektala mimoto potvrdil, že ačkoliv je DLC založené na příběhu, hráči nemusí mít dokončenou hlavní kampaň, aby si jej mohli užít, protože běží paralelně s hlavním příběhem.
„Příběh se soustředí na konkrétní místo za hranicemi města Villedor. Samozřejmě ale bude třeba učinit některá rozhodnutí!“ dodal Smektała. „Je možné začít, jakmile Aiden dorazí do města. Vzhledem k tomu, že se jedná o první DLC, jsme nechtěli hráče nutit, aby hru dokončili dříve, než jej budou moci hrát. Podíval jsem se na některé spekulace, které na internetu vyjádřila naše komunita, ale žádná z těchto teorií se mi nezdála správná. Doufám tedy, že tímto DLC lidi pozitivně překvapíme.“
Smektała rovněž potvrzuje, že se některé obsahové aktualizace, které Techland představí v tomto a příštím roce, zaměří především na různé typy online zážitků, přičemž dodává, že tým si myslí, že s multiplayerem pro Dying Light 2 by se toho dalo udělat hodně, od přidání více kooperativních mechanik až po spoustu různých zábavných herních režimů.