Tainted Grail The Fall of Avalon ar1

Práce na Tainted Grail: The Fall of Avalon jsou v plném proudu

20. 11. 2024
Zdroj náhledu: Awaken Realms

Je to již více než půl roku, co jsme vás informovali o Tainted Grail: The Fall of Avalon, temném RPG odehrávajíc se v otevřeném fantasy světě. Připomeňme, že se jedná o Skyrim-like nebo lépe řečeno The Elder Scrolls-like titul, což je na hře v dobrém slova smyslu znát. Hra je momentálně ve fázi předběžného přístupu a stojí za ní vývojářské studio Questline, vydavatelem je pak Awaken Realms. Hra je inspirována a vychází z příběhu stejnojmenné deskové hry, kterou vytvořil Krzysztof Piskorski. Přímo se jedná o kombinaci hratelnosti Skyrimu a drsného světa krále Artuše.

Vývojáři na titulu poctivě pracují, a tak nadešel čas, abychom se podívali na nejzásadnější změny a novinky od posledních zpráv. Vývojáři v tomto ohledu zmiňují, že aktualizace 0.7 s názvem Quanacht Rebellion, byla poslední aktualizací předběžného přístupu. Následující aktualizace bude již uvedení hry do plnohodnotné verze 1.0. Verze 0.8., která je popsána ve vývojové aktualizaci, se tak z větší části týká hlavně uzavřené betaverze pro testery.

zdroj: Awaken Realms

Byl vybalancován souboj boj zblízka, v tomto důsledku byly také pozměněny hodnoty zdraví přímých, ale také potenciálních nepřátel. Archetyp boje na dálku nyní vyžaduje větší investice do dovedností a lepšího vybavení, aby se stal životaschopným herním stylem. Dosáhnout umění „skrytého lučištníka“ bude stále možné, ale bude to vyžadovat více práce.

Bylo vylepšeno chování a animace, spolu s komplexním vybalancováním statistik nepřátel. Již žádné jednorázové údery (s výjimkou speciálních scénářů).

Byly přidány desítky nových dovedností do základního stromu schopností. Plná verze hry bude obsahovat ještě další stromy spolu se speciálními dovednostmi. Na základě těchto změn a plánů byly vyváženy a změněny některé atributy a dovednosti. Stavové efekty se nyní správně škálují a adekvátně působí právě na základě některých atribut a dovedností.

Kouzla byla zcela přepracována, aby byla hratelnost plynulejší a dynamičtější. Sesílání kouzel by také mělo být svižnější a zábavnější.

Seslání kouzel nyní nabízejí možnost lehkého a těžkého sesílání, což zdvojnásobuje jejich taktické využití. Úměrně se samozřejmě odečítá i mana.

zdroj: Awaken Realms

Vylepšení a přepracování se týká také hlavní příběhové linie a vedlejších úkolů. Samozřejmě se vše točí kolem krále Artuše, ale nyní bude mít hlavní příběh větší pružnost a spád. Přidány byly také nové vedlejší úkoly v Horách, spolu s rozsáhlými aktualizacemi již existujících úkolů.

Po vzoru Skyrimu bude ve hře i několik guild. Děti Morrigan (zloději, vrazi, padouši obecně), Alchymisté a Stonewardeni (kmenoví kováři). Dokončení příběhové linie každého cechu vás odmění jedinečnými schopnostmi, poskytne vám některé lore poznatky a odemkne alternativní konce hlavního příběhu. Brzy také přibudou další cechy.

A sladká třešnička na závěr. Nebude chybět ani romantika, kdy po správně zvolené konverzaci a činech můžete mít po svém boku partnerku.

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.