Mnoho lidí si možná pamatuje společnost PlatinumGames díky online akční hře Babylon's Fall, ačkoliv stojí třeba za ženským klonem Danteho, Bayonettou. I přes velký neúspěch, který hra utrpěla, však generální ředitel společnosti Atsushi Inaba prozradil, že stále chtějí vytvářet hry, které budou obsahovat službu Live Service. Babylon's Fall bude oficiálně ukončen v únoru 2023, ale i po vypnutí serverů se očekává, že hra bude na trhu pouze jeden rok. Na druhou stranu je třeba vývojářům přiznat odvahu pokračovat ve snaze i přes obrovský neúspěch, koneckonců se nyní mohou poučit ze svých chyb a vytvořit mnohem atraktivnější titul.
V rozhovoru pro VGC se pan Inaba vyjádřil, že se sice nemůže rozpovídat o určitých oblastech týkajících se her, které vyvíjel s partnery, ale poukázal na to, že za neúspěch hry může její vydavatel, konkrétně společnost Square Enix. Abychom to uvedli na pravou míru, netvrdí to přímo, jen pouze poukazuje na to, že omezení, která měli od vydavatele, vedla k nežádoucím situacím, pokud jde o vývoj hry Babylon's Fall. Trochu mi to připomíná situaci ohledně Star Wars Battlefront II, kde spousta lidí nadávala na vývojáře (DICE), a nakonec se ukázalo, že za většinu problémů, na které hráči nadávali, nemohlo DICE, nýbrž samotné EA, jež jim do vývoje mluvilo.
Inaba také tvrdí, že PlatinumGames chce i přes neúspěch Babylon's Fall pokračovat ve vývoji her pro službu Live. Podle něj nemá zastavení Babylon's Fall žádný vliv na pohled společnosti na projekty s touto možností. Zároveň se omlouvá fanouškům za zklamání, které hra způsobila, a chápe frustraci oddaných hráčů, kteří si titul koupili a podporovali ho.