Fanoušci velmi oceňovaného boomer shooteru Ion Fury, který běží na modifikovaném Build Enginu a kráčí ve stopách klasického Duke Nukema 3D, se konečně dočkali. Po více než ročním zpoždění vyšlo DLC Ion Fury: Aftershock, které do hry přidává velké množství obsahu včetně úrovní, zbraní, nepřátel a nových herních módů.
Kromě zbrusu nové kampaně navazující na události z předchozí hry je největším lákadlem takzvaný Arrange mode, který mění design původních levelů a přináší tak vítané osvěžení hráčům, kteří by si je chtěli projít znovu. K novinkám se řadí také jízda na motorce, při níž lze stále používat střelné zbraně.
Ion Fury patří mezi projekty znovuzrozeného vydavatelství 3D Realms, které se snaží podporovat fanoušky a úspěšné moddery v tvorbě vlastních her, které by stylisticky navázaly na žánrové klasiky nebo využily zavedené intelektuální vlastnictví. Hra proto pracuje s enginem EDuke32, což je moderní port legendárního Build Enginu, jejž v polovině 90. let vyvinul programátor Ken Silverman ještě jako teenager.
V hlavní roli Ion Fury i nového DLC Aftershock se objevuje pyrotechnička Shelly Harrison přezdívaná Bombshell. Jde o postavu, která měla být původně parťačkou Duke Nukema ve hře Duke Nukem Forever, ale do finální, radikálně přepracované, verze od společnosti Gearbox Software se nakonec nedostala. Místo toho jí byla věnována samostatná twin-stick střílečka Bombshell odehrávající se až mnoho let po událostech Ion Fury a hrdinka v ní disponuje bionickou rukou.
V této kyberneticky vylepšené podobě se Shelly Harrison objeví i jako protagonistka připravované hry Phantom Fury. Ta pracuje s grafikou stylizovanou do 3D z pozdních 90. let a podle propagačních materiálů má svět Shelly provázat s fikčním univerzem neprávem přehlížené akční série SiN. Phantom Fury si nyní lze vyzkoušet v demu, jež bylo vydáno před pár dny.