Říká vám něco technika Pomodoro, kterou vyvinul Francesco Cirillo na konci osmdesátých let? Jedná se o druh metody organizace času, kdy dochází k využívání časovače k rozdělení úkolu na části tradičně 25 minut dlouhé a následně oddělené krátkými přestávkami. Deadline Savior od vývojářského studia Cointinue Games představuje RPG dobrodružství založené právě na technice Pomodoro.
zdroj: Cointinue Games
Dle slov vývojářů se jedná o idle RPG, které využívá techniku Pomodoro jakožto populární metodu time managementu. Ta pomáhá udržet vysokou soustředěnost a efektivitu tím, že práci rozdělí do několika menších intervalů.
V rámci hry budete absolvovat soustředěné pracovní seance, abyste následně pokročili v průzkumu své postavy. Aby hrdina získal zpět přesýpací hodiny bohyně a obnovil mír, musí porazit zlého draka „Prokrastinaci“ a jeho přisluhovače. Osud světa je ve vašich rukou! Ve hře bude vaše postava po dokončení soustředění skrze techniku Pomodoro automaticky prozkoumávat herní svět, bojovat s příšerami a získávat různé odměny. Herní svět je pak tvořen pixelartovou grafikou a hra obsahuje funkci automatických soubojů. Hráči si mohou vybrat klasické postavy fantasy RPG, jako je paladin, tulák nebo druid.
zdroj: Cointinue Games
Vaše vybavení a dovednosti můžete rozdělovat v rámci odpočinkové fáze, kde se můžete dívat i na odměny, dále manipulovat a plánovat. Vybavení a dovednosti ovlivní výsledek bitev, takže strategické myšlení a pečlivé plánování je nezbytné. Obtížnost a efektivita jde pak ruku v ruce s rostoucí úrovní, neboť vaše schopnosti budou silnější, ale nepřátelé na to budou moci adekvátně odpovědět.
Přesné datum vydání zatím není oznámeno.