Life is Strange: True Colors potřebovalo nový tým a zcela nový osvětlovací engine, aby vylepšilo grafiku pro Nintendo Switch.
Nedávné video z Life is Strange: True Colors na YouTube ukazuje, kolik práce bylo třeba vynaložit, aby se Alex a zbytek Haven Springs dostali na Nintendo Switch. Podle videa byla nejnovější verze hry vyvinuta 30členným týmem Dragon's Lake Entertainment ve spolupráci s původním studiem Deck Nine a vydavatelem Square Enix.
Zdroj: Square Enix
Verze pro Nintendo Switch byla optimalizována pro dokovací i kapesní režim (přičemž dokovací režim umožňuje rozlišení 1080p) a nabízí přesně stejný obsah jako ostatní platformy. Obsahuje stejné obličejové animace, záběry z představení, kompletní nesestříhaný soundtrack a zvukové soubory jako ve verzích hry pro PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S. Jedním z hlavních rozdílů mezi verzí pro Nintendo Switch a ostatními platformami je však nový světelný engine, který byl pro Nintendo Switch zcela přepracován.
Jak je vysvětleno ve videu, nový engine osvětlení Switche byl vyvinut speciálně pro vykreslování světel na obličejích. Tento kompletně přepracovaný engine je řešením speciálně pro Switch, které bylo od základu optimalizováno pro efektivní práci s grafikou. Osvětlení není jedinou věcí, co byla ve verzi pro Nintendo Switch mírně vylepšena. Modely postav Alexe, Steph, Ryana a zbytku party z Haven Springs byly rovněž vylepšeny a přepracovány, aby na hardwaru Nintenda Switch nevypadaly tak těžkopádně.
Zdroj: gamesradar.com