Kingdom Come: Deliverance II - cover

Novinky z vývojářského streamu pro Kingdom Come: Deliverance II

6. 11. 2024
Zdroj náhledu: Warhorse Studios

První vývojářský livestream pro Kingdom Come: Deliverance II, kterého se samozřejmě zhostil komunitní manažer Tobias Stolz-Zwilling, je za námi! K Tobimu se taktéž přidal umělecký ředitel Viktor Höschl, aby nám společně ukázali zhruba dvě hodiny gameplaye, v kterém jsme si mohli prohlédnout středověkou Kutnou Horu. Během streamu oba členové Warhorse Studios příležitostně odpovídali na otázky ze strany komunity, a o nich si povíme jako první.

Pro mnoho hráčů bude zásadní informací, že součástí Kingdom Come: Deliverance II nebude kontroverzní protipirátská ochrana Denuvo. Tu někteří doslova nenávidí a stěžují si na její vliv na výkon her. Poté, co na internetu začala kolovat nepotvrzená zpráva, že by snad „KCčko“ mělo tuto službu využívat, nemalé množství hráčů vyjádřilo svůj nesouhlas, takže těm se nyní po potvrzení nepravdivosti této povídačky jistě uleví!

Minimálně fanouškové z našich končin již pravděpodobně ví, že Kingdom Come: Deliverance II bude na rozdíl od prvního dílu obsahovat český dabing již od prvního dne vydání. Během streamu zaznělo několik žádostí, zdali by vývojáři nemohli v rámci ukázky předvést i pár minut „autentické“ české hatmatilky, což však tentokrát nevyšlo. Dobrou zprávou je, že Tobi slíbil předvést českou verzi již tento měsíc, na Mistrovství ČR v Brně. To bude probíhat od pátku 22. listopadu až do neděle.

Co se gameplaye týče, v něm jsme si ukázali nové speciální možnosti dialogů, odvozených od osobních atributů postavy. Jen pro připomínku, dříve byly tři, nyní je jich dokonce šest. Taktéž jsme si opět prohlédli soubojový systém (bylo upřesněno, že prostor pro útoky zespodu je nyní nahrazen útokem bodnutím), inventář a mapu. Figurka panáčka a uživatelské rozhraní stále vypadá stejně jako v první oficiální gameplayové ukázce, což naznačuje, že se jedná o starší verzi hry. Na ukázce, ve které se Jindra snažil v rámci side questu pomoci německému fechtmistrovi, se vývojáři snažili zdůraznit, že questy jsou nyní ještě větší než v prvním díle a dokážou lépe odrážet i případné chyby hráče. To znamená, že váš Jindra bude spíš nějakým způsobem potrestán či naveden na jinou dějovou linku, než aby úkol rovnou skončil nezvratným neúspěchem. Pozorné očko si jistě všimlo několika přítomných bugů (např. naháče), ale do oficiálního vydání máme ještě několik měsíců. Tak zase příště!

Tomáš Pilbauer

Též známý jako Krteček. Čistokrevný PC hráč, který po setkání s Operací Flashpoint strávil dalších 20 let zabořený ve válečných simulátorech a strategiích. Milovník komplexních komunitních modifikací, lukostřelby a pejsků. Číst ho ale doma pořádně nenaučili.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.