PPamatujete si Breathedge? Povedená kombinace příběhové adventury, vesmírného survivalu ve stylu hitu Subnatica a k tomu ještě nespočet bláznivých a vtipných momentů. Vývojáři ze studia Redruins Softworks pod taktovkou vydavatelské společnosti HypeTrain Digital poměrně nedávno oznámili druhý díl této ironické retro-futuristické vesmírné hry o přežití, která pokračuje v příběhu Člověka čelícího epickým mezigalaktickým problémům.
Zdroj: Redruins Softworks
Dle dostupných informací se svět Breathedge 2 bude skládat z několika odlišných zón, z nichž každá má svá vlastní pravidla, zdroje a možnosti průzkumu. Najdete zde různé hvězdné systémy s vlastními vizuálními prvky, barevné planety v pozadí a samozřejmě i mrtvé pasažéry, kteří se vznášejí kolem. Na četných planetách se vyskytují četní nepřátelé, ti velmi reální, běhající, létající, skákající, a dokonce i kutálející se.
Oznámení novinek se nese v duchu univerza Breathedge :
„Takže, ehm, jen jsem chtěl říct, že jsme naživu, většinou v pořádku, naše peří se leskne a tak podobně. Díky, že jste nás naladili, mějte se krásně! Tak to jste nás nachytali – jako bychom si nechali ujít příležitost blábolit o podzimním opeření stěhovavých šrouborožců…“
zdroj: Redruins Softworks
Pokud bychom byli struční a vynechali blábolení okolo, vývojáři pracují na novém konceptu a dost možná letos v prosinci se pokusí o prvek „CBT“, což může dle jejich slov znamenat Combat Battle Tarantula nebo Closed Beta Test. V tomto ohledu se doporučuje sledovat stránku hry na Steamu, protože stejně jako u původní hry, i zde by mělo být možné se aktivně účastnit beta testu. Agresivní bojová tarantule se nicméně stala určitou ikonou připravovaného titulu, proto při jejím plném spuštění bude oficiální oznámení.
zdroj: Redruins Softworks
Dle různých diskusí a vyjádření se očekává ještě větší rozmanitost a volnost pohybu na daleko větším herním prostoru, který bude možné i měnit. Zároveň každý účastník vaší cesty hraje svou roli v životě a řízení lodi, usnadňuje přežití v nepřátelském vesmíru a otevírá nové možnosti. Nebude to nicméně jen tak. Vaše posádka bude vyžadovat pozornost a každá postava bude mít i své osobní cíle. Díky tomu se bude jednat o plnohodnotné členy, a ne pouze statická NPC. Pokud nebudete brát ohled na svůj tým, loď a své povinnosti velkého kapitána, tým může udělat totéž. A pokud tak učiní, ocitnete se na potápějící se lodi.
Přesné datum vydání zatím není oznámeno.