Během prezentace State of Unreal 2022 společnost Crystal Dynamics oznámila, že právě zahájila vývoj nového Tomb Raidera, který bude kompletně vytvořen na Unreal Enginu 5. Kdybyste se o hře chtěli dozvědět víc, je to bohužel vše, co o ní bylo řečeno… tajnůstkáři.
Toto je úplné oznámení Dallase Dickinsona, generálního ředitele série Tomb Raider ze společnosti Crystal Dynamics:
Zdroj: gameinformer
„Crystal Dynamics se hrdě hlásí k uvedení Unreal Enginu 5 na trh. Tento nový engine se promítá do příběhových a herních zážitků nové úrovně. Proto jsme nadšeni, že dnes můžeme oznámit, že se právě rozběhl vývoj naší další hry Tomb Raider, kterou pohání Unreal Engine 5. Naším cílem je posunout hranice věrnosti a přinést vysoce kvalitní, kinematografický a akčně dobrodružný zážitek, jaký si příznivci zaslouží jak od Crystal Dynamics, tak od značky Tomb Raider.“
Zdroj: volný překlad
Co můžeme pravděpodobně očekávat od nového Tomb Raideru, je pokračování příběhu poslední trilogie studia Crystal Dynamics (na posledním díle se podílela společnost Eidos-Montreal). Nicméně jde pouze o mou spekulaci – stále je možné, že společnost Crystal Dynamics Tomb Raider opět restartuje, jako tomu bylo v roce 2013. V minulosti studio vždy označovalo svou restartovanou trilogii jako „origin“ příběh Lary Croft, proto by nový Tomb Raider na Unreal Enginu 5 mohl být první hrou v časové linii restartu, ve které bude Lara Croft tou vykradačkou hrobek, jakou si mnozí vybaví, když slyší jméno „Tomb Raider“. Z větší části si ale všichni stejně vybavujeme její trojúhelníková ňadra a neustálé hekání, to byly zlaté časy.
Zdroj: gameinformer.com