Technický ředitel společnosti Blizzard oznámil, že vývoj střílečky Overwatch 2 pro konzoli Nintendo Switch je o něco náročnější než u ostatních platforem, a je tak možné, že vývojářský tým bude muset sáhnout k nějakým kompromisům. Zpráva se objevila na platformě Reddit, kde vývojáři odpovídali na dotazy fanoušků.
„Vzhledem k tomu, že výkon hardwaru od vydání prvního dílu značně pokročil, můžeme engine Overwatch 2 rozšířit o další funkce,‘‘ řekl John Laufler v reakci na Nintendo Switch verzi. „Také však pracujeme na tom, aby u všech platforem získali hráči co možná nejlepší zážitek. Nintendo Switch verze je ale na vývoj hry o něco náročnější a s největší pravděpodobností zde budeme muset sáhnout k nějakým kompromisům,‘‘ dodal technický ředitel.
John Laufer přesně nespecifikoval, jaké funkce či vylepšení budou u Nintendo Switch verze chybět, nicméně očekáváme, že zde neuvidíme některé vizuální funkce a vývojáři pravděpodobně upřednostní plynulý chod hry před grafickou stránkou.
Dále jsem se dozvěděli že tzv. cross-progression bude pro vývojáře prioritou, jakmile bude plně funkční cross-play, a že vydání Nintendo Switch verze nemusí být ve stejný den jako u ostatních platforem.
Zdroj: gamesradar.com