Grand Tactician intro

Návrat Grand Tactician: The Civil War (1861-1865) aneb co se událo

10. 12. 2024
Zdroj náhledu: Grand Engineer Corps

Je to opravdu již dlouhá doba, co jsme uveřejnili novinky týkající se válečné strategie Grand Tactician The Civil War (1861-1865). Děj hry se odehrává v době 1861–1865, tedy v době americké občanské války. Sluší se jednoznačně připomenout, že Grand Tactician: The Civil War (1861-1865), zkráceně GTCW, není prakticky pouze jedna hra, ale spíše dvě hry v jedné. Jednou z těchto her, nebo herních prvků, chcete-li, je taktická hra, což je úroveň bitvy. Druhým prvkem, nebo spíše hrou, je pak úroveň kampaně a logistiky. 

Přestože si titul nevedl na válečném poli ve své kategorii vůbec špatně, našlo se několik zádrhelů, které titul táhly pomyslně dolů. Když pomineme určitě bugy, tak se jedná o poměrně složitou hru, zvláště co se týče horší počáteční orientaci v uživatelském rozhraní a mechanikách hry. 

Grand Tactician army2

Některé problémy řešila první velká aktualizace. Vývojáři pak v průběhu vydali nespočet aktualizací. Přesto hra v oblibě hráčů poměrně klesla. Vývojáři se však postavili problémům čelem a vydali několik aktualizací, na které si dnes blíže posvítíme a jak je již tradičním zvykem, uvedeme nejzásadnější body.

Mezi jednou z největších, byť starších novinek patří bezesporu DLC Whiskey & Lemons, které představuje nový režim kariéry, který do hry Grand Tactician přidává RPG elementy: Občanská válka. Můžete si vytvořit vlastní postavu, plnit rozkazy velitelů a samozřejmě získávat i prestiž a povýšení. Vytvořte si vlastní postavu, plňte rozkazy velitelů, získávejte prestiž a povýšení. 

Kampaň prošla masivní úpravou, včetně oprav chyb, lepšího rozvržení jednotek a samozřejmě i lepšího výpočtu automatického řešení bitev. V bitvách došlo k vylepšení zvuků a mechanik synchronizace vizualizace a zvuku. 

V tomto ohledu došlo také k přidání tooltip rozhraní včetně mírného předělání rozhraní na základě zpětné vazby hráčů. Hra dostala také lehký grafický upgrade a lepší optimalizaci díky čemuž jsou masivní bitvy jsou mnohem plynulejší.

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.