Navzdory tomu, že byl Mortal Kombat 1 chválen jako jeden z nejlepších titulů série, měl první díl poměrně složitý start, který rozzuřil mnoho fanoušků. I když jsme se už podrobně bavili o některých větších problémech, jako špatný dabing Nitary, chybový port pro Nintendo Switch, placené fatality, absence skinů či kontroverzní dialog DLC postavy Omni-mana, dalším negativem, s nímž se fanoušci setkali, byly nedostatečné úpravy a funkce, jež byly přítomné v předchozích hrách. V recenzi jsem například poukazoval na značně omezené možnosti přizpůsobení, které v MK11 byly dostačující. Díky nim šlo vytvořit jedinečnou postavu s vlastními úvodními a finálními videi, schopnostmi, jménem a dovednostmi. Tyto možnosti však nejnovější přírůstek značně omezuje, nabízí pouze pár kusů oblečení a tím končí.
Pravděpodobně největším nedostatkem bylo nicméně zpracování úvodních dialogů, které fungují jako dobrý doplněk, díky němuž je titul ozvláštněn. Zároveň se skrze ně leckdy člověk mohl dozvědět zajímavé informace. Od doby MK X se předzápasové škádlení mezi bojovníky stalo oblíbeným prvkem, což se vrátilo i v Mortal Kombat 1. Avšak tyto úvodní dialogy byly možné pouze při boji online nebo v offline režimu jeden na jednoho. Nejednalo by se ani o zásadní problém, dokud nezjistíte, že byly odstraněny v ostatních režimech, ve kterých trávíte nejvíce času, jako jsou Věže a režim Invaze.
NetherRealm Studios
Není to tak dávno, co jsme vás informovali o tom, že vývojáři žádají fanoušky o zpětnou vazbu k režimu Invasion. Během toho příznivci série aktivně komentovali na stránce Reddit a upozorňovali na nedostatky, které by se mohly všeobecně zlepšit. Komentující účastník pod pseudonymem patrick9772 navrhoval, aby boje v MK1 byly kratší a aby před souboji probíhaly vtipné úvodní dialogy. V tomto směru jsem souhlasil, poněvadž v Invazi neděláte nic jiného, než že bojujete, a je poměrně otravné, když máte několik soubojů během pár minut bez nějakého zpestření. Proto se mi do jisté míry zamlouval nápad jiného přispěvatele, aby existovala možnost setkat se s hrdiny a vést s nimi určitou interakci.
Ve čtvrtek uspořádala společnost NetherRealm oblíbený Kombat Kast, který představil hratelnost Quan-Chiho a Khameleona. Ještě před odhalením se však vývojáři podrobně zabývali tím, co bude přidáno do Mortal Kombat 1 spolu se třetí sezónou invaze. Můžu říct, že uživateli patrick9772 se splnilo přání. Kromě toho bylo řečeno, že očekávaný cross-play bude dostupný mezi PS5, Xboxem a PC od února příštího roku, zároveň se přidá Wi-Fi filtr pro odmítnutí spojení s nízkou kvalitou.