Je tomu již něco málo přes týden, co nová souls-like Lords of the Fallen otevřela hráčům brány do svého temného světa. Po několika dlouhých letech od původního titulu z roku 2014 si pokračování zachovává nejen totožné jméno, ale i tu temně hutnou atmosféru středověkého fantasy, a navrch přidává zvýšenou obtížnost. Fanoušci měli důvod být nadšení, ale Lords of the Fallen nezačal zrovna nejlepším startem. Hned pár hodin po vydání se nejen na Steamu objevovaly záporné ohlasy a hráči bědovali nad nemalým množstvím technických chyb kazících celkový zážitek. Vývojáři však zatnuli zuby, během následujících dní zvládli titul uvést do hratelného stavu a práce na opravách stále pokračují častými aktualizacemi. Ani tato překážka však nezabránila tomu, aby se Lords of the Fallen prodávalo nadmíru dobře. Titul během prvních deseti dnů zvládl celosvětově prodat přes jeden milion kopií napříč všemi platformami.
I přes nynější smíšené reakce lze říci, že hra má v nejbližší době našlápnuto na překonávání dalších prodejních milníků, což by potenciálně mohlo mít příznivý dopad na budoucnost titulu. Ať už jste s Lords of the Fallen spokojeni, či nikoliv, nelze popřít, že obsahuje několik jedinečných nápadů přinášejících žánru soulslike nový vítr do plachet. Titul je dostupný na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.