Jestli jste se těšili na slibně vypadajícího konkurenta The Sims od Electronic Arts, budete si muset nechat zajít chuť. Vydavatel Paradox Interactive hráčům oznámil smutnou zprávu, že se chystané Life by You zcela ruší. Kdyby vše šlo hladce, od 4. června se měl spouštět předběžný přístup, který byl těsně předtím odložen bez konkrétního data. Vývojáři potřebovali více času na doladění detailů, ale zdá se, že za zavřenými dveřmi bylo více problémů, než měl kdo z nás zdání.
Generální ředitel společnosti Paradox, Mattias Lilja, se k celé situaci vyjádřil na fóru následovně: „Bohužel jsme se rozhodli zrušit vydání našeho dlouho očekávaného simulátoru Life by You. Bylo to neuvěřitelně obtížné rozhodnutí a jde o jasné selhání splnit naše vlastní očekávání i očekávání komunity.
Na hře Life by You se pracovalo již dlouhou dobu a byli jsme velmi nadšeni příslibem i potenciálem této hry. Vždy jsme doufali, že budeme moct zanechat stopu v tomto pro nás vzrušujícím a novém žánru. Proto jsme se rozhodli projekt dvakrát odložit, abychom dali studiu a hře férovou šanci na realizaci potenciálu, který jsme viděli. S každým odkladem jsme zaznamenali postupná zlepšení. To nás při zpětném pohledu vedlo k tomu, že jsme se soustředili spíše na detaily než na celek.
Před několika týdny jsme se rozhodli odložit vydání předběžného přístupu, abychom přehodnotili Life by You, protože jsme stále měli pocit, že hra v některých klíčových oblastech nezáří. Jakmile jsme si udělali pauzu, abychom získali širší pohled na hru, bylo nám jasné, že cesta vedoucí k vydání byla příliš dlouhá a nejistá. To neznamená, že hra nevykazuje žádné slibné kvality; Life by You měl řadu silných stránek díky tvrdé práci oddaného týmu, který se je snažil realizovat. Když však dojdeme do bodu, kdy věříme, že více času nás nepřiblíží dostatečně k verzi, se kterou bychom byli spokojeni, je lepší zkrátka přestat. To je samozřejmě těžké zklamání pro každého, kdo do tohoto projektu vložil svůj čas a nadšení, zvláště když naše rozhodnutí přichází v tak pokročilém procesu vývoje.
Hry je těžké vytvořit správně a určitě děláme chyby, které se při zpětném pohledu vždy bolestně projeví, ale bez ohledu na to by stále neměly dosahovat takového rozsahu. Musíme se dlouze a tvrdě podívat na to, co nás sem vedlo, a zjistit, jaké změny je třeba udělat, abychom se zlepšili. Nakonec naše poslání zůstává stejné a budeme i nadále podnikat kroky, které k tomu budou nutné.“
Zdroj: forum.paradoxplaza.com