Game Access - cover

Konference Game Access přinese přednášky i herní koncerty

15. 5. 2024
Zdroj náhledu: GameDev Area

Konference pro herní vývojáře Game Access opět zavítá do prostor brněnského výstaviště, a to 31. května a 1. června. Naše redakce bude u toho, takže se můžete těšit na reportáž přímo z místa.

Sedmý ročník akce plánuje přilákat přes 2000 návštěvníků a 350 zúčastněných firem. Organizátoři pro ně připravili bohatou nadílku přednášek, ukázek vydaných i nevydaných her, příležitostí pro networking i nabídek pracovních pozic u prominentních studií. Dva dny konference navíc doplní dva koncerty herní hudby. Výběr toho nejlepšího z českých herních soundtracků zahraje v sobotu 1. června Filharmonie Brno. Návštěvníci Czech Games Live Orchestra zde uslyší hudbu z legendární série Mafia, nedávného RTS hitu Last Train Home, surrealistické hororové adventury Someday You’ll Return i série vojenských simulací Arma. To vše v parádním orchestrálním provedení doplněném o videoprojekci scén z daných her.

V neděli 2. června zas do Brna zavítá polská kapela Percival Schuttenbach, která se podílela na tvorbě soundtracku do veleúspěšné hry Zaklínač 3: Divoký Hon. Jejich představení pod názvem Wild Hunt Live čerpá právě z tohoto repertoáru. S pomocí tradičních nástrojů, mocných vokálů i tanečních performancí Percival vytvoří dokonalý zážitek jak pro všechny fanoušky Zaklínače, tak pro milovníky slovanské folkové hudby. Samotná konference jako tradičně láká nejenom profesionální vývojáře z domova i ze světa, ale také začátečníky, studenty, umělce, vydavatele a všechny další zájemce o herní průmysl. Pro ty ambiciózní z nich Game Access nabízí sekci Indie Showcase, kde bude až 100 nezávislých týmu vystavovat své projekty a sbírat zpětnou vazbu od kolegů. Ty nejlepší z nich vývojářská komunita zvolí na závěr konference v rámci Indie Awards.

Jak už bývá u této konference zvykem, do Brna přiláká opravdu významné osobnosti herního průmyslu. Na Game Access ‘24 tak dorazí třeba Warren Spector, režisér, producent a dizajnér, který stál u vývoje legendárních her jako je System Shock, Deus Ex nebo řada titulů ze série Ultima. Dále se můžete těšit na přednášku Harryho Kruegera, kreativního režiséra s více než 15 lety zkušeností u finského studia Housemarque, známého díky hrám jako je Returnal či Nex Machina. Nesmíme vynechat Jill Murray, která tvořila příběhy her jako Assassin's Creed IV: Black Flag a Shadow of the Tomb Raider, a nedávno pomáhala zpracovat úspěšný komiks a animovaný seriál Invincible do herní podoby. A milovníci dobrého soundtracku určitě ocení Petriho Alanka, skladatele hudby do takových hitů jako je Alan Wake 1 a 2, Control a Quantum Break.

Tyto a přes dalších 80 významných řečníků se setká s návštěvníky Game Access na ploše přes 12 000 m2 v Pavilonu P. Společně s živou hudbou, pestrou nabídkou programu i skvělou komorní atmosférou zážitek na výstavišti vyvrcholí na hlavní konferenční párty. Další 2 networkingové párty pak jako tradičně návštěvníky zavedou do zajímavých zákoutí Brna. Tohoto roku to bude Cabaret Des Péchés a klub Fléda. Na akci samozřejmě nebudou chybět partneři z řad herních studií i technologických firem, které zde budou prezentovat své projekty, nabírat zaměstnance a společně budovat vývojářskou komunitu. Patří mezi ně třeba Keen Software House, Hangar 13 a Alda Games a další. Game Access ‘24 se koná pod záštitou města Brna a za podpory Jihomoravského kraje.

Zdroj: TZ

Gaming Professors

Externí redaktoři nám občas podají pomocnou ruku. Každý se svou specializací zaměřuje na jiné typy her a dohromady tak pokrývají širokou škálu herních žánrů. Přidat se můžeš i ty!

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.