The Art of Kingdom Come: Deliverance II - cover

Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II poodhalí, jak vznikala vizuální stránka napjatě očekávané hry

11. 12. 2024
Zdroj náhledu: Xzone

Už na začátku února dorazí na naše herní zařízení nejočekávanější česká hra současnosti. Kingdom Come: Deliverance II v mnoha ohledech přinese familiární zážitek. Vrátí se oblíbené postavy, dabéři v klíčových rolích, důvěrně známé mechaniky a také některé oblíbené doprovodné materiály. Mezi ty se zařadí zejména artbook The Art of Kingdom Come: Deliverance II, který připravila společnost Xzone v úzké spolupráci s vývojáři z Warhorse Studios.

Publikace má obsahovat asi 300 stran, na nichž čtenáři najdou materiály vztažené k tvorbě středověké české krajiny, historicky přesné rekonstrukce Kutné Hory i k množství oblíbených postav. Chybět nemají ani zajíci, jejichž stylizované obrázky nová hra využívá jako indikátory upozorňující hráče na různé skutečnosti. Díky knize si budou hráči moci prohlédnout spoustu kreseb a jiných materiálů, které vznikly během práce na hře a za jiných okolností by je veřejnost nikdy nespatřila.

Zdroj: Xzone

The Art of Kingdom Come: Deliverance II pochopitelně navazuje na velmi úspěšný artbook spojený s původním Kingdom Come: Deliverance. Jednalo se o první knihu, jíž Xzone věnovala nakladatelskou péči. Společnost v průběhu let naakumulovala spoustu zkušeností a chystá se je zužitkovat tak, aby byl druhý díl po všech stránkách ještě lepší. Ten si však udrží formát 30 × 23 cm, aby spolu obě knihy hezky ladily ve sbírkách fanoušků. 

O předmluvu se postará zakladatel Warhorse a kreativní ředitel Kingdom Come Dan Vávra ve spolupráci s uměleckým ředitelem Viktorem Höschlem. Další zakladatel, legendární Martin Klíma, zase sepíše doslov. 

Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II vyjde v anglické i české jazykové verzi v průběhu března. Již nyní si ji lze na webu Xzone předobjednat.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.