Řetězec rychlého občerstvení známý svým ikonickým smaženým kuřetem se stále více propojuje s herní komunitou skrze různé spolupráce, jako je například crossover s Diablo IV či PUBG. Tuto kolaboraci však jen stěží mohl někdo odhadovat. KFC si všimlo, že hráči ve hře The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom mohou uvařit smažené kuře. Díky tomu marketing zapracoval a společnost přišla s událostí jménem The Recipe Run. Jednalo se o speedrun v cestě za hledáním originálního receptu KFC, jehož lahodně křupavá krustička obsahuje tajnou směs jedenácti bylinek a koření. Aby hráči tuto soutěž vyhráli, museli nejprve vyprázdnit svůj inventář a v Bedrock Bistro přijmout úkol od postavy nápadně podobné Plukovníku Sandersovi, zakladateli Kentucky Fried Chicken, tedy KFC.
Hráči poté měli svobodu v tom, kam se vypraví za hledáním všech ingrediencí k uvaření smaženého kuřete. Museli prozkoumat svět a najít syrovou ptačí paličku, olej a jedenáct různých bylinek a koření. Jakmile se jim podařilo pokrm dokončit, časomíra se zastavila. Přece jen šlo o speedrun, a tak cílem bylo úkol dokončit co nejdříve. Vše proběhlo ve spolupráci s komunitou Speedrun Español. Akce se zúčastnily tisíce hráčů ze sedmnácti zemí světa. Vítězem se stal francouzský hráč Keuss, jenž si připsal nejrychlejší čas jedné hodiny a sedmi minut. Jako odměnu za své snažení měl dle slov KFC obdržet zlatou trofej v podobě kuřecího stehýnka v hodnotě 10 000 $. Všichni zúčastnění dostali jako cenu útěchy alespoň speciální kódy na jídlo zdarma.