To je mnohem více, než se pohybuje cena fyzické kabelky ve skutečnosti.
Společnost Gucci minulý měsíc uspořádala na online platformě svoji vlastní akci pod názvem Gucci Garden Experience. Tato zdánlivě úspěšná reklamní kampaň umožnila hráčům free-to-play multiplayerové hry Roblox vyzkoušet (a případně i koupit) některé kosmetické doplňky od značky Gucci pro své avatary. Mezi nimi se objevila i kabelka Queen Bee Dionysus, která se v počátcích prodávala za pouhých 475 Robuxů, což v přepočtu znamená kolem pěti dolarů. Jelikož však byla dostupná pouze dva dny a každý den jen jednu hodinu, cena kabelky začala enormním způsobem růst. Nejúspěšnější obchod byl v ceně 4 115 dolarů, tedy v přepočtu za skoro 86 000 Kč. Našli se však i jedinci, kteří si za tento módní doplněk nebáli říci neuvěřitelných 10 000 dolarů.
Za zmínku stojí fakt, že virtuální verze kabelky ve hře Roblox se prodala za o dost vyšší cenu, než je hodnota reálného produktu. Queen Bee Dionysus od firmy Gucci se ve skutečnosti prodává za 3 400 dolarů, tedy v přepočtu za 71 000 Kč.
Zdroj: PCGamer