Je to už nějaký ten pátek, kdy studio Bioware oznámilo Dragon Age: Dreadwolf. Nyní tvůrci přislíbili daleko lepší komunikaci s fanoušky a postupné přibývání příspěvků ke hře. Zároveň také upozorním, že narativní editor Ryan Cormier a scenáristka Sylvia Feketekuty se v blogovém příspěvku dotkli psaní dialogů samotných postav nebo úkolů. Je potvrzené i to, na co jsme všichni čekali: Dragon Age: Dreadwolf bude hrou, která nás ještě více uvede do světa Thedasu, a bude také vhodná jak pro nováčky, tak pro zkušené veterány.
Hra by měla být skutečným RPG od Bioware, což znamená fantastický příběh se spoustou voleb a samozřejmě postavy, které mají své vlastní pozadí. Valná většina věcí by tak měla být určována hráčovou motivací, jednáním (dokonce i jednáním společníků) a všemi těmi volbami, které nás mohou očekávat. Nabízí se tak nenápadný návrat k Dragon Age: Origins a Dragon Age: Awakening?
Zdroj: Electronic Arts
To bohužel zjistíme až za pár měsíců. Zatím se ale můžete kouknout do tří příspěvků herního kodexu, který budete ve hře doplňovat. V těch prvních tu máme nějaké nedorozumění s Necropolis, kde padlo jméno i známého bratra Genitiviho. Ve druhém máme přeškrtnuté jméno toho, kdo mluví – je možné, že to bude jeden z hrdinů? A ten třetí je o někom jménem Randy Dowager. Nejedná se ale o jejich finální podobu!
Uvidíme jak se celá hra vyvine, zatím se stále počítá s vydáním na druhou polovinu roku 2023, a to si přiznejme, je skutečně za rohem. Jen doufejme, že když už nebude česká lokalizace, najde se nějaká ta milá banda dobrovolníků, kteří nám hru přeloží, aspoň do alfa verze, jako to bylo s Dragon Age: Inquisition.