Jupiter Hell Ancient

Jupiter Hell – Ancient update

20. 8. 2022
Zdroj náhledu: ChaosForge

Od oficiálního vydání roguelike titulu Jupiter Hell ve verzi 1.0 uplynul již více než rok. Skvělá akční hra, která vychází ze stylu legendárního Dooma, je mezi komunitou velmi oblíbená. Svědčí o tom i stabilní hodnocení hry, které se pohybuje v rozmezí 85 %. Nyní, po více než roce , je zde velký update, který přináší celou řadu změn a novinek.

Jupiter Hell 1.5 „Ancient“ vylepšuje větve Io a hlavní linii, zavádí bosse v bráně Io, vylepšuje mechaniku a vizuální stránku ohně (a Fireangela!), přidává další perky, vylepšuje AI nepřátel a také opravuje některé chybky.

Vývojáři se také věnují jednomu z patrně nejvíce debatovaných prvků poslední doby, kterým je modifikovatelnost. Jedná se plnou podporu modifikací s tím, že někteří členové komunity již sdílí své první výtvory. Ohledně modifikací najdete více informací v samostatné sekci na Discordu Jupiter Hell.

Jupiter Hell fight

Jupiter Hell má nyní bosse na každém měsíci

Lokaci Io se dostalo stejné úpravy jako předtím Callisto a Europě. Pokud jde však o mechaniku úrovní, Io měl, vzhledem k tomu, že byl přidán poměrně pozdě ve vývoji, již spoustu vlastních mechanik. Z tohoto důvodu byl přístup k této lokaci odlišný od těch předchozích. Dvojice cest Black Site a CRI Armory mají velmi znatelnou změnu, avšak úplné dokončení úkolů jejich větve je nyní mnohem těžší než u těch ostatních. Je to výzva, a ne něco, co se od vás očekává v každé hře. Na Discordu jsou spoilery, pokud vás to zajímá.

Ruiny a Haly dostaly vylepšení svých zvratů, vizuálu, generace, hudby a hlavně lootu. Rozhodně jde o cestu, kterou stojí za to znovu projít!

Io má zbrusu nového bosse, čímž vývojáři zároveň symbolicky uzavírají interní úkol mít originálního bosse na každém měsíci. Tím je Akhem a má být opravdovou výzvou, nicméně pokud vývojáři neberou jako výzvu již implementované bosse (kteří už jsou výzvou pro některé hráče), zde to bude opravdu pekelná jízda.

Změny a novinky

Vizualizace ohně byla přepracována a nyní lze zapálit i podlahu. Ohnivý anděl je nyní prémiovou mistrovskou vlastností pro lidi, kteří „chtějí zapálit svět“. Hoření je také užitečnější, protože zabraňuje regeneraci nepřátel. Tedy, hráče také, ale přece si nebudete hrát se sirkami, že? No, a pokud ano, je tu pro vás nový napalmový granát. Říká se, že s ním Cryomancer udělá krátkou práci. Vzhledem k novým vlastnostem a vybavením byla také vylepšena AI, aby to bylo fér i vůči nepřátelům.

Změny se týkají také Callisto, kde nyní najdete nové typy nepřátel a novou událostí v úrovni, která vám jistě pocuchá nervy, protože využívá novou mechaniku ohně.

Více podrobností naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.