Jihokorejská společnost Krafton se hráčům již jednou pořádně trefila do vkusu vydáním PUBG a jak se zdá, brzy si připíše další podobně velký zářez. Populární série simulátoru života The Sims má na obzoru obrovského konkurenta, který už při omezeném zpřístupnění Character Studio zaznamenal více než devatenáct tisíc souběžných hráčů, kteří vytvořili nad sto tisíc postav. Titul inZOI si rychle získal velkou pozornost především pro svou vysokou flexibilitu a vizuální přitažlivost. Ačkoliv demo nedovolovalo více než tvorbu postavy, nedočkaví hráči se začali vyptávat, kdy dostanou více. Původní plán vydat hru v rámci předběžného přístupu ještě tento kalendářní rok se však stával stále méně a méně pravděpodobným. Konec roku se přece jen rychle blíží a konkrétní datum nikdo neoznámil, přestože ještě minulý měsíc vývojáři tvrdili, jak jde vše jako po másle.
Titul inZOI vyjde, ale ne koncem roku 2024, nýbrž 28. března 2025, jak potvrdil producent a režisér Hyungjun 'Kjun' Kim. Ten se nejprve omluvil fanouškům na zpoždění a přislíbil jim poskytnout zážitek, který si po tak pozitivních ohlasech zaslouží. Celý příspěvek si ostatně můžete přečíst o pár řádků níže. inZOI je zástupcem simulátoru, v němž si hráči hrají na bohy, což jim umožňuje prožívat nové příběhy v různých podobách. Konec konců, vše mohou měnit podle svého přání. Po zrušení vývoje Life by You je tedy na inZOI, aby se pokusil vnést do tohoto žánru pořádný závan novoty.
Zapište si tedy do svých diářů datum 28. března 2025. inZOI bude dostupné na PC, PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S.
„Ahoj všichni,
jsem Kjun, producent a režisér hry inZOI.
Nejprve bych chtěl vyjádřit svou nejupřímnější vděčnost fanouškům po celém světě. Vaše obrovská láska a zájem pro nás znamenají všechno. Byl jsem obzvlášť dojatý skvělým přijetím, které jsme obdrželi na Gamescomu, a bylo úžasné vidět, jak každý vytvářel jedinečné Zois během dema InZOI: Character Studio.
Zpočátku jsme si nebyli jisti, kolik lidí si demo skutečně vyzkouší. Účast však byla úžasná, s obrovským počtem uploadů. Vidět tolik zájmu nám přineslo nesmírnou radost a bylo inspirující vidět, jak hluboce se lidé s inZOI spojili. Díky vaší zpětné vazbě a postřehům jsme si uvědomili, jakou máme zodpovědnost za to, abychom hráčům poskytli co nejkomplexnější zážitek.
Tato zpráva je o tomto uvědomění. Po přezkoumání vaší zpětné vazby ze hry inZOI: Character Studio a analýze množství dat z různých herních testů jsme se rozhodli vydat hru inZOI v předběžném přístupu 28. března 2025. Omlouváme se, že jsme vám hru nemohli přinést dříve, ale toto rozhodnutí odráží náš závazek poskytnout hře ten nejlepší možný start.
Říká se, že mezi primáty trvá výchova lidského dítěte do dospělosti nejdéle, protože lidé musí být připraveni vydržet a přizpůsobit se neustále se měnícímu okolí. Mimořádnou lásku a péči potřebnou k výchově dítěte do dospělosti vidím i na naší cestě s inZOI – hrou, kterou budeme společně vychovávat od jejího zrodu v předběžném přístupu. Tato změna data vydání odráží naše odhodlání vybudovat pro inZOI pevnější základy, abychom se na tuto cestu mohli vydat tím nejlepším možným způsobem.
Až do data vydání budeme nadále pracovat na vylepšování všech oblastí, které vyžadují pozornost, a snažit se vytvořit hru, která skutečně vystihuje podstatu simulátoru života. Naším cílem je přinést fanouškům zážitek, který si budou moci užívat ještě dlouho. Budeme vás průběžně informovat o pokroku ve vývoji a doufáme, že se k nám na této cestě k předběžnému přístupu připojíte.
S láskou,
Kjun.“