Faros Game Studio, nový dvoučlenný tým tvořený chorvatskými vývojáři Josipem Makjanićem a Tino Petrovićem, oznámil, že pracuje na retro střílečce Invariant. Makjanić, který se dříve podílel na sérii Serious Sam, hru stručně představil komunitě r/boomershooters na Redditu. Doplnil, že právě probíhají práce na hratelném demu, které bude časem dostupné na Steamu. Zatím si můžeme o hře udělat představu jen ze zveřejněných screenshotů.
Ve fyzice je invariant určitou veličinou či vlastností, která při změnách ve vztažné soustavě zůstává neměnná (invariantní). Typickým příkladem takové invariantní veličiny je, alespoň dle teorie relativity, rychlost světla ve vakuu. Tento název podle vývojářů nebyl zvolen nahodile, ale má úzce souviset s dosud neprozrazeným dějem hry.
Když se ve Faros Game Studio rozhodli své dílo pojmenovat po odborném fyzikálním termínu, nejspíš u toho mysleli na sérii Half-Life (jejíž název v češtině značí poločas rozpadu). Tu má dle vyjádření Makjaniće Invariant připomínat i hratelností. Neměli bychom tedy čekat úplně klasický boomer shooter, ale spíše něco ve stylu her Kvark, Selaco nebo Phantom Fury.
Ze screenshotů je vidět, že vývojáři sáhli po low-poly estetice s nefiltrovanými texturami, která je mezi tvůrci her s retrostylizací oblíbená. Mimo jiné také slibují, že herní prostředí bude alespoň částečně zničitelné.
Zdroj: Josip Makjanić / Reddit, HCL.hr