Budovatelskou strategii Industries of Titan od vývojářského studia Brace Yourself Games jsme zde již několikrát měli. Hra je stále ve fázi předběžného přístupu, vývojáři však nyní přichází s informacemi o patchi 0.27.5 a zároveň s aktualizovaným seznamem známých problémů.
Výčet známých problémů, které vám mohou znepříjemnit hraní
- Achievement Shields Up v současné době nezapočítává zásahy, které štíty utrží, což znemožňuje jeho odemčení
- Zaměstnanci v současné době upřednostňují ukládání zdrojů do nejbližšího dostupného skladu před skladem, který je dostupný nákladními vozidly. Pokud si myslíte, že by vaši zaměstnanci měli používat nákladní automobily, i když je nepoužívají, ujistěte se, že v docházkové vzdálenosti od dolu není žádné platné skladiště, které není napojeno na silnici pro danou surovinu
- Někdy se může stát, že útočící loď rebelů se stane „necílitelnou“ (nepůjde vám ji zaměřit ke zničení), i když by měla být zničena, což způsobí, že útočná vlna bude přetrvávat donekonečna. Tuto situaci lze vyřešit uložením a načtením, což vám umožní loď dorazit a ukončit útočnou vlnu
- Pokud se budova nestaví, je doporučeno stavbu zrušit a umístit ji znovu, aby byly rezervovány jiné zdroje. Pokud jsou z kontejneru vyfiltrovány zdroje, které mají být přesunuty do jiného kontejneru, mohou být stále použity pro stavbu, což způsobuje delší čekací dobu než obvykle.
- Při obnovení uloženého souboru se ukáže záporné palivo, pokud hra začíná pozastavená. Zrušení pozastavení problém vyřeší
- Nákladní automobily nemohou ve velmi velkém městě urazit extrémně dlouhé vzdálenosti
- V rámci nedostatečné optimalizace může klesat výkon, čím větší je město
- Je možné, ale vzácné, že se kamera zasekne při výstupu z lodi v boji
Co tedy patch přinese?
„Dnešní aktualizace je experimentální patch, protože vzhledem k tomu, že se blížíme k cílové čáře, neplánujeme vydávat žádné další významné aktualizace hlavní větve až do spuštění verze 1.0. To znamená, že pokud si chcete vyzkoušet nové funkce, které chystáme před vydáním plné verze (jako je dnešní režim kampaně, který mění pravidla hry), pak je Experimentální patch to pravé místo! Pokud se chcete dozvědět více o našem experimentálním procesu nebo o tom, jak získat přístup k experimentálnímu buildu, podívejte se na tento příspěvek. Takže bez dalšího zdržování se pojďme podívat na to, co dnešní patch přináší.“ – Brace Yourself Games
Byl přidán režim kampaně, který nabízí zcela nový způsob hraní. V tomto novém vzrušujícím herním režimu můžete bojovat o kontrolu nad Titanem, a to vždy v jednom sektoru. Každý sektor bude mít jiný scénář, který budete muset překonat. Každé vítězství odhalí další části Titanu, které můžete prozkoumat a dobýt. Za vítězství získáte přízeň Rady, kterou můžete použít k získání mocných bonusů. Čím vyšší stupeň vítězství, tím více přízně Rady získáte. Když získáte dva ze speciálně zvýrazněných sektorů, dosáhnete konečného vítězství a získáte místo v Radě.
Přibyli čtyři noví soupeři:
- Kennar Ruari – generál s průmyslovým cílem
- Tiann Garra – agresor s vojenským cílem
- Orenna Kierke – pacifistka s nastaveným politickým cílem (v současné době dostupná pouze v režimu scénáře)
- Ryn Kierke – agresor se sadou vojenských cílů (v současné době dostupný pouze v režimu scénáře)
Soupeřící korporace již nebudou používat stejné logo jako hráč. Loga soupeřících korporací jsou v současné době provizorní a v budoucnu se změní. Vaši protivníci zároveň dostali unikátní barvy lodí.
Přidán modul zaměstnanců do seznamu správy pracovníků na plný úvazek. Nyní budete moci přiřazovat zaměstnance a rušit jejich přiřazení k zaměstnaneckým modulům odkudkoli pomocí panelu správy zaměstnanců.
Více informací naleznete zde.