Jak jsme vás informovali v nedávné recenzi.
Hunt: Showdown je originálně zasazená multiplayerová FPS hra, která kombinuje prvky PVP a PVE. Hru vytvořilo a zároveň vydalo studio Crytek na svém vlastním CryEnginu, nicméně během doby, co je na světě, se musela potýkat s celou řadou problémů a nedostatků. Jedním z těchto nedostatků byly i časté problémy s hity – tedy zásahy nepřátel – a také s registrací hitpointů.
Registrace hitu Hunt: Showdown se zlepšuje, říká Crytek
Vývojáři poprvé uvedli, že se problémem zabývají již od roku 2019. Společnost Crytek nyní tvrdí, že její oprava problematických registrací zásahů ve hře Hunt: Showdown přinesla „velké zlepšení“. Jak uvádí na svém Twitteru.
Podceňovaný battle royale dlouho trpěl frustrující registrací zásahů, zejména v boji na blízko. Četné příspěvky na Redditu a Steamu v průběhu let poukazovaly na to, že zásahy nejsou rozpoznány, ani když se přehraje animace cákanců krve, která zásah indikuje.
Nicméně společnost Crytek původně řešila problémy s registrací zásahů ve hře již v únoru 2019 v dlouhém a poměrně technickém příspěvku na blogu. V něm byl podrobný popis, jak registrace zásahů probíhá – v podstatě tak, že server předpovídá zásah s příklonem k favoritovi střelce. Ne vždy to však takto fungovalo, a to kvůli problémům, jako je desynchronizace a latence.
Z tohoto důvodu se také stále využívá, že není country-Lock, který by zamezil, aby hráči z Ruska a Asie hráli na EU serverech a hráči z Evropy pro změnu hráli na amerických serverech. To vše kvůli výhodě latence nad tamními hráči.
Společnost Crytek uvedla, že začíná shromažďovat data, aby tyto problémy přesně určila, a také hledá způsoby, jak systém ověřování zásahů vylepšit, „aby byl k desynchronizaci dostatečně shovívavý a neznehodnocoval legitimní zásahy, ale zároveň dostatečně přísný, aby hru neumožňoval zneužít.“
Přelomový rok 2021
Přelomový byl pro hru však rok 2021, a to jak představením nového bosse, tak i nadcházející již oznámenou novou mapou.
Nicméně na začátku roku 2021 se objevil příliv hráčů, kteří hlásili problémy s registrací zásahů. Společnost Crytek uvedla, že si „nárůstu počtu problémů s registrací zásahů“ všimla, a v příspěvku na blogu nabídla první větší aktualizaci tohoto problému za více než dva roky. Podstata problému zřejmě pramení z toho, že si hra myslí, že ten, kdo vystřelil, je mrtvý.
„Zjistili jsme, že k mnoha zneplatněním zásahů dochází proto, že server považuje hráče, jehož střely byly zneplatněny, za již mrtvého,“ stojí v příspěvku. „Na základě toho se nám podařilo tento konkrétní problém izolovat a situaci výrazně zlepšit.“ Společnost Crytek uvádí, že po aktualizaci z minulého měsíce, která zavedla některé opravy, došlo k „velkému zlepšení problémů s registrací zásahů“ a také ke zvýšení počtu výměn zabití díky „menšímu počtu zneplatněných férových střel a spravedlivější a přesnější výměně zásahů“. Společnost Crytek uvedla, že pokračuje ve vyhledávání a odstraňování problémů s registrací zásahů i jinde, a požádala hráče, aby „s námi měli strpení“.
Samozřejmě ne všichni jsou o tom přesvědčeni. Několik dní starý příspěvek na Redditu hovoří o nárůstu počtu kill trades, ale s výhradou, že zásahy stále nejsou registrovány tak, jak by měly. Někteří dokonce tvrdí, že se problém od vydání patche zhoršil, ačkoli údaje společnosti Crytek s tím zřejmě nesouhlasí.
Nová mapa tento měsíc!
Navzdory smíšenému přijetí ukazují údaje společnosti Crytek zlepšení. To je dobrá zpráva pro hru, která je tak silně závislá na přesném míření a kde vás headshoty okamžitě vyřadí. Pro Hunt: Showdown to navíc přišlo v pravý čas – nová mapa by měla přijít na trh kdykoli tento měsíc a bude první od uvedení hry na trh v roce 2018.
Hru můžete sledovat zde.
Zdroj: pcgamer.com