O tomto úspěšném multiplayerovém PvP titulu jsme vás již informovali v naší recenzi. Hunt: Showdown je originálně zasazená multiplayerová FPS hra, která kombinuje prvky PvP a PvE. Hru vytvořilo a zároveň vydalo studio Crytek na svém vlastním CryEnginu, nicméně během doby, co je na světě, se musela potýkat s celou řadou problémů a nedostatků.
Hra se poslední dobou potýká s rozsáhlým a poměrně přetrvávajícím problémem, kterým je nenačítání textur jednotlivých Compoundů – tedy oblastí na mapě. Dochází konkrétně k tomu, že hráčům se nenačítají budovy, různá stavení a brány. Někdy pomůže zkusit se dostat do jiného Compoundu a textury se většinou dohrají. Občas však dochází k situacím, kdy kvůli chybějícím texturám zemřete. To zamrzí o to více, když máte lovce s dobrým vybavením a na dobrém levelu.
Bude konečně Hunt: Showdown opraven?
Vývojáři přišli po delší době s informacemi o další aktualizaci.
„Chtěli jsme vás krátce informovat o tom, co se bude dít v příštích několika týdnech. Víme, že jsme byli o prázdninách v klidu, ale tým je nyní zpět a usilovně pracuje na dalších aktualizacích se zaměřením na některé z hlavních problémů, které byly v posledních týdnech pravidelně zmiňovány.
Naší další aktualizací bude verze 1.7.2, kterou plánujeme vydat příští týden na PC a týden poté na konzolích. Takový je současný plán – jako u každé aktualizace se může změnit, ale v případě zpoždění vás budeme informovat.
Problémy s výkonem v posledních několika týdnech bylo největší téma, které se objevilo v komunitě. Na této záležitosti již usilovně pracujeme, protože podobné problémy považujeme za nejvyšší prioritu. Víme, že mnozí z vás se setkávají s poklesy FPS, zadrháváním a obecně s poklesem celkového výkonu.
Před novým rokem jsme požádali komunitu, aby nám zaslala snímky ETW, které nám pomohou s tímto vyšetřováním. Ty, které jsme obdrželi, nám neuvěřitelně pomohly, takže vám za ně děkujeme. Zachycení nám umožnila najít některé potenciální příčiny problémů s výkonem, které se vyskytly. V některých případech jsme zaznamenali pokles výkonu související s rozhraním Steamu, jak někteří z vás upozorňovali v předchozích vláknech.Nenačítání textur. Jedná se o další předběžnou opravu, která přijde s verzí 1.7.2. Tento problém byl velmi zvláštní, protože bylo obtížné jej reprodukovat. Pokusili jsme se odhadnout možnou příčinu a doufáme, že tato oprava problém vyřeší.
Po vydání aktualizace 1.7.2 budeme tento problém pečlivě sledovat, takže nám prosím dejte vědět, pokud se s ním budete setkávat i po aktualizaci.“ – Crytek
Sluší se zmínit, že onen „obtížně reprodukovatelný“ problém se týkal zhruba jednoho tisíce hráčů, kteří jeho řešení ocenili na discordu značkou „palec nahoru“. Komunita hry se navíc začíná lehce obracet proti politice vývojářů. tedy vydávání nových skinů do hry, aniž by se řešily problémy, které ji ničí. Nezbývá proto než počkat, co očekávaná aktualizace přinese.
Hru naleznete zde.