V našich zprávách ze světa her, vás již delší dobu pravidelně informujeme o novinkách a změnách v Hunt: Showdown. Mohli jste si u nás přečíst článek o naštvané komunitě, ale také o připravované nové mapě. Po 48 hodinách odstavení serverů z důvodu údržby a přípravy na novou éru nadešel čas znovu spustit „Hunt“.
Crytek se nepoučil a kromě avizované nové mapy a vylepšení enginu přidal novinky, které nikdo nechtěl. Výsledek je pro Crytek opět katastrofou. Po ignorování aktivních hráčů z řad komunity, kdy někteří mají v této hře odehráno i přes 3500 hodin je na světě další „facka“.
V rámci poslední aktualizace, kdy se hra posunula do éry roku 1896 a název hry se tak změnil na Hunt: Showdown 1896 došlo opravdu ke značnému grafickému posunu. Titul nyní působí ještě mnohem syrovějším dojmem a zapadá tak lépe do konceptu a zasazení hry. Grafika se opravdu pomyslně zlepšila, jenže to není za nic. Vylepšený engine má za následek, že i hráči na poměrně nadupaných mašinách, kteří mohli hrát hru ve 4K a max nastavení snižují svá herní nastavení na LOW a stejně mají hodnoty FPS mezi 60 – 80.
Je hezké, že do hry přibyli netopýři a krávy, jakožto další prvky, které produkují hluk a mohou vás tak odhalit nepřátelům. Ovšem ani tento prvek nefunguje správně. Znalým hráčům nemusím dodávat, že je zde opět problém s nedokreslováním textur, a tak abyste odstranili tento bug, musíte opakovaně vylézt na žebřík nahoru a dolů, aby se textury načetly.
Co ovšem dorazilo komunitu a dalo „facku“ většině hráčům je nechtěná změna UI, tedy user interface. Oproti dříve rychlému UI, které bylo velmi intuitivní UI pro začínající hráče, došlo ke změně, která je ve stylu „metro“ a hodí se spíše (dle komentujících v diskusích) pro mobily.
Výsledek nespokojených hráčů na sebe nenechal dlouho čekat. I když hra zažívá boom v počtu současně hrajících hráčů, hodnocení hry letí rapidně dolů a je nyní už na 48 %. Hodnocení kleslo za 3 hodiny o více než 35 %.