Helldivers 2 ar igdb

Helldivers 2 se pokouší o nápravu starých chyb v rámci velké aktualizace

17. 6. 2024
Zdroj náhledu: igdb.com

Arrowhead Game Studios se svou vlajkovou lodí Helldivers 2 zažilo během posledních tří měsíců tolik držkopádů, že vývojářům musí šednout vlasy na hlavě. Stížnosti na balanc zbraní, přetrvávající bugy a aféra s implementací Playstation Network nakonec vedly k interním změnám i přehodnocení metodiky přidávání dalšího obsahu, který byl dříve až příliš zaměřený na kvantitu, což se viditelně odrazilo na jeho kvalitě. Arrowhead, který se na Discordu doslova topil ve výtkách komunity, slíbil zpomalit své tempo vydávání nového obsahu s tím, že se primárně soustředí na opravy a rebalanc toho stávajícího.

13. června tedy nevyšel do hry HELLDIVERS 2 pouze nový obsah v rámci prémiového Warbondu „Viper Commandos“, ale také velký, souhrnný balík oprav a úprav, který má být prvním krokem k nápravě toho, co se v posledním čtvrtletí moc nepovedlo. Změn se dočkaly primárně stratagemy a zbraně, které hráči téměř nepoužívali kvůli jejich až přespříliš očividné slabosti vůči legendám, jako je například autokanón, Sickle nebo Breaker. Kromě toho bylo do hry přidáno v rámci Warbondu pár nových zbraní a uniforem, nejzajímavější novinkou je však možnost změny skinu u vašeho vozidla (Pelikán, drop pod, mech), což jste doteď nemohli.

Co se týče úprav stávajícího obsahu, mezi nejvýraznější, avšak určitě ne jediné změny patří odstranění planetárního modifikátoru, který vám dovoloval mít pouze tři stratagemy místo obvyklých čtyř. SEAF dělostřelectvo nyní konečně není nesmyslně omezeno iontovou bouří či přítomností vašeho plavidla na orbitě, supervzorky se spawnují již na úrovni obtížnosti šest a Hulkův plamenomet z vás neudělá okamžitě spálenou palačinku. U zbraní a stratagemů vás jistě potěší, že došlo pouze ke zvýšení jejich efektivity, nikoliv o další pokus vše vybalancovat k dokonalosti, což už poslalo až příliš mnoho bouchaček do no fun zóny. Zejména kulomety a kulometné věžičky dostaly grády, což nejvíc pocítil nepopulární MG-206, jehož jedinou charakteristickou vlastností bylo obrovské kopání. Trochu lásky pocítily i orbitální údery a nejslabší útoky Eaglu, ale například miny si na opravdový overhaul budou muset ještě počkat. Prozatím však dostaly alespoň zvýšení poškození a slib, že k tomu v budoucnu dojde. Na závěr zmíním zlepšený HUD, přidanou podporu pro invite-only týmy (do této chvíle jste se mohli připojit i do uzavřeného lobby, pokud jste měli daného hráče na seznamu přátel) a dočasné stáhnutí mise s evakuací důležitého personálu. Důvodem je záměr tuto misi přepracovat, aby se už nejednalo o nejméně populární, operace rozbíjející záležitost, kterou hrajete pomalu za trest.

A pozor! Ačkoliv to nebylo záměrem vývojářů, vypadá to, že aktualizace zvýšila častost spawnů hord nepřátel během mise, což vedlo k všeobecnému zvýšení obtížnosti. Vývojáři momentálně problém zkoumají.

Tomáš Pilbauer

Též známý jako Krteček. Čistokrevný PC hráč, který po setkání s Operací Flashpoint strávil dalších 20 let zabořený ve válečných simulátorech a strategiích. Milovník komplexních komunitních modifikací, lukostřelby a pejsků. Číst ho ale doma pořádně nenaučili.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.